カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~If You Need Me~ Julia Michaels

 

 

 

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

I wish I could fix it, I wish knew what to say

 

修正できたらって思うんだ、何を言うべきかわかってたら良かったのに

 

 

But everything feels like a lie these days

 

でも、近頃は何もかもが嘘のように思えて

 

 

Don't know how not to feel that way, oh

 

どうすればこんな気持ちにならないのかしら

 

 

They're reaching for reason, it's all gonna be okay

 

理由がきっとあるはず、大丈夫よきっと全て上手くいくから

 

 

But everyone feels like a liar these days

 

でも、最近はみんなが嘘つきに思えるの

 

 

Don't know how not to feel that way

 

どうすればこんな気持ちにならないのかな

 

 

 

 

 

 

 

But if you need me, I'll be right there

 

でも、もしも私が必要なら私はここにいるから

 

 

When you're dreaming all your nightmares

 

あなたが悪夢を見てる時には

 

 

I'll come tackle the monsters

 

モンスターを倒しに行ってあげるの

 

 

I'll find where they hide in the nighttime

 

夜になったら隠れる場所を見つけてあげる

 

 

If you need me, I'll be right there

 

もしも、私が必要なら私はここにいるわ

 

 

When you're happy and when you're scared

 

あなたが嬉しい時でも不安な時でも

 

 

I can still be your shoulder

 

あなたの支えになってあげる、あなたの側にいなくても

 

 

I'll be by your side even if I'm not next to you

 

私はいつでもあなたの側にいるから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Have I spent too much time on what we used to be?

 

過去にとらわれすぎて時間を無駄にしてるのかな?

 

 

Am I making up derails in the memories?

 

思い出を修正してしまってるのかな?

 

 

Have I got too caught up on the you and me thing?

 

あなたと私のことに執着しすぎなのかな?

 

 

Well, I'm hoping not 'cause I loved what we got

 

そうね、愛しすぎていたことが原因なのかな

 

 

Out of sight don't mean out out of mind

 

視界に入らなくても頭の中にあなたは居て、あなたの居場所にいなくても

 

 

Not in your space, but you're still in mine

 

私の頭の中にはまだ、あなたがいるの

 

 

Hope you don't think I could leave you like that

 

こんな風に私があなたのそばを、離れられるなんて思わないでね

 

 

Oh oh oh oh

 

 

 

 

Oh oh oh oh 

 

 

 

 

 

 

 

But if you need me, I'll be right there

 

でも、もしも私が必要なら私はここにいるから

 

 

When you're dreaming all your nightmares

 

あなたが悪夢を見てる時には

 

 

I'll come tackle the monsters

 

モンスターを倒しに行ってあげるの

 

 

I'll find where they hide in the nighttime

 

夜になったら隠れる場所を見つけてあげる

 

 

If you need me, I'll be right there

 

もしも、私が必要なら私はここにいるわ

 

 

When you're happy and when you're scared

 

あなたが嬉しい時でも不安な時でも

 

 

I can still be your shoulder

 

あなたの支えになってあげる、あなたの側にいなくても

 

 

I'll be by your side even if I'm not next to you, to you

 

私はいつでもあなたの側にいるから

 

 

Ah-ha, yeah

 

 

 

 

I'll be by your side even if I'm not next to you

 

あなたの隣にいなくても、私はいつでもあなたの側にいるから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Well, time is friends with distance

 

時間ってものは距離を置いた友達で

 

 

But they ain't no friends of ours

 

でも、私達にとってはいいものじゃないの

 

 

And that's fine because

 

でも、それでいいの、だって...

 

 

Well, time is friends with distance

 

時間ってものは距離を置いた友達で

 

 

But they ain't no friends of ours

 

でも、私達にとってはいいものじゃないの

 

 

And that's fine because

 

でも、それでいいの、だって...

 

 

 

 

 

 

 

If you need me, I'll be right there

 

もしも、私が必要なら私はここにいるわ

 

 

When you're dreaming all your nightmares

 

あなたが悪夢を見てる時には

 

 

I'll come tackle the monsters

 

モンスターを倒しに行ってあげるの

 

 

I'll find where they hide in the nighttime

 

夜になったら隠れる場所を見つけてあげる

 

 

If you need me, I'll be right there

 

もしも、私が必要なら私はここにいるわ

 

 

When you're happy and when you're scared

 

あなたが嬉しい時でも不安な時でも

 

 

I can still be your shoulder

 

あなたの支えになってあげる、あなたの側にいなくても

 

 

I'll be by your side even if I'm not next to you

 

私はいつでもあなたの側にいるから

 

 

Ah-ha, yeah

 

 

 

 

I'll be by your side even if I'm not next to you, ooh

 

あなたの隣にいなくても、私はいつでもあなたの側にいるから

 

 

Yeah, yeah

 

 

 

 

I'll be by your side even if I'm not next to you

 

あなたの隣にいなくても、私はいつでもあなたの側にいるから

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow