カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Don't Start Now~ Dua Lipa

 

 

  

 

If you don't wanna see me

 

もしも、私の顔を見たくないのなら

 

 

 

 

 

 

 

Did a full 180, crazy

 

180度考えが変わったの、おかしいわ

 

 

Thinking 'bout the way I was

 

以前の自分がどうだったかを考えたの

 

 

Did the heartbreak change me? Maybe

 

失恋が私を変えたかって?多分ね

 

 

But look at where I ended up

 

でも、どうやって立ち直ったのかを見て欲しいの

 

 

I'll all good already 

 

もう大丈夫よ

 

 

So moved on, it's scary

 

だから前へ進んだの、怖かったけど

 

 

I'm not where you left at all, so

 

今の私はあなたが捨てた昔の私と別人よ、だから

 

 

If you don't wanna see me dancing with somebody

 

もしも、他の男と踊る私を見たくないのなら

 

 

If you wanna believe that anything could stop me

 

もしも、私を止めるために何か出来たって思いたいのなら

 

 

 

 

 

 

 

Don't show up, don't come out

 

私の前に現れないで、出てきちゃダメ

 

 

Don't start caring about me now

 

私のことを気にし始めたらダメなの

 

 

Walk away, you know how

 

去っていって、やり方くらい分かるでしょ?

 

 

Don't start caring about me now

 

私のことを気にし始めたらダメよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aren't you the guy who tried to

 

あなたってそんな男だったわよね

 

 

Hurt me with the wood "goodbye?"

 

「さよなら」って簡単に私を傷つけるような

 

 

Though it took some time to survive you

 

あなたから立ち直るのに少し時間はかかったけど

 

 

I'm better on the other side

 

私はこっち側で暮らす方が幸せ

 

 

I'm all good already

 

もうすっかり大丈夫なの

 

 

So moved on, it's scary

 

だから前へ進んだの、怖かったけど

 

 

I'm not where you left at all, so

 

今の私はあなたが捨てた昔の私と別人よ、だから

 

 

If you don't wanna see me dancing with somebody

 

もしも、他の男と踊る私を見たくないのなら

 

 

If you wanna believe that anything could stop me

 

もしも、私を止めるために何か出来たって思いたいのなら

 

 

(Don't, don't, don't)

 

(ダメよ)

 

 

 

 

 

 

 

Don't show up, don't come out

 

私の前に現れないで、出てきちゃダメ

 

 

Don't start caring about me now

 

私のことを気にし始めたらダメなの

 

 

Walk away, you know how

 

去っていって、やり方くらい分かるでしょ?

 

 

Don't start caring about me now ('bout me now, 'bout me)

 

私のことを気にし始めたらダメよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Up, up

 

現れないで

 

 

Don't come out, out, out

 

出てきちゃダメなの

 

 

Don't show up, up, up

 

私の前に現れないで

 

 

Don't start now (oh)

 

そんな風に思うのも

 

 

Up, up

 

現れないで

 

 

Don't come out, out

 

来ないでよ

 

 

I'm not where you left me at all, so

 

今の私はあなたが捨てた昔の私とは別人なんだから

 

 

If you don't wanna see me dancing with somebody

 

もしも、他の男と踊る私を見たくないのなら

 

 

If you wanna believe that anything could stop me

 

もしも、私を止めるために何か出来たって思いたいのなら

 

 

 

 

 

 

 

Don't show up (don't show up) don't come out (don't come out)

 

私の前に現れないで、出てきちゃダメ

 

 

Don't start caring about me now ('bout me now)

 

私のことを気にし始めたらダメなの

 

 

Walk away (walk away) you know how (you know how)

 

去っていって、やり方くらい分かるでしょ?

 

 

Don't start caring about me now (so)

 

私のことを気にし始めたらダメよ

 

 

Up, up

 

現れないで

 

 

Don't come out, out, out

 

出てきちゃダメなの

 

 

Don't show up, up, up

 

私の前に現れないで

 

 

Don't start now (so)

 

そんな風に思うのも

 

 

Up, up

 

現れないで

 

 

Don't come out, out

 

来ないでよ

 

 

Don't show up, up, up

 

私の前に現れないで

 

 

Walk away, walk away, oh

 

どこかに行ってよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow