カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Questions~ Chris Brown

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh, you deal with

 

キミが付き合ってるのは

 

 

From the moment you was dancing in the party, pushing all on me

 

キミがパーティーで踊り始めた瞬間からキミは俺にプレッシャーをかけて来たんだ

 

 

Giving everything, you're giving everything tonight

 

全てを捧げて今夜のキミは全てを捧げてるんだ

 

 

And if you thought you could get away from me and get away from me 

 

もしも、キミが俺から逃げられると思ったら

 

 

Girl, just take your time (time, time)

 

ゆっくりでいいんだ

 

 

You're coming home with me tonight

 

今夜キミは俺と一緒に踊るんだ

 

 

 

 

 

 

 

Girl, I got a question for ya

 

キミに聞きたいことがあるんだ

 

 

Can I get an answer?

 

俺は答えを貰える?

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

 

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

 

 

 

Girl, I got a question for ya

 

キミに聞きたいことがあるんだ

 

 

Can I get an answer?

 

俺は答えを貰える?

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

 

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

 

 

She only love me 'cause I'm dangerous (dangerous, oh yeah)

 

彼女が好きなのは俺が危険だからで

 

 

That pum pum something like angel I dust (angel I dust, some')

 

それは天使の粉みたいなんだ

 

 

Girl, let me hold ya, put me thing all around ya

 

なあ、キミを抱かせて欲しい、俺のものをキミに押し付けたいよ

 

 

Make me feel like I own ya, kill the poon like a warrior, get that pum like

 

キミが俺のものだって感じたいんだ、戦士みたいにバカを消してあれを手に入れる

 

 

 

 

 

 

 

Girl, I got a question for ya (I got)

 

キミに聞きたいことがあるんだ

 

 

Can I get an answer? (an answer)

 

俺は答えを貰える?

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah (yeah, yeah)

 

 

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

 

 

 

Girl, I got a question for ya ( girl, I got)

 

キミに聞きたいことがあるんだ

 

 

Can I get an answer? (Can I get an answer?)

 

俺は答えを貰える?

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah (Oh, woah)

 

 

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Let me hold you

 

キミを抱かせて欲しいんだ

 

 

Come cares my body

 

俺の身体に触れて欲しいんだ

 

 

You got me going crazy

 

キミのことで頭がおかしくなりそうだよ

 

 

You turn me on, turn me on

 

キミは俺をその気にさせるんだ

 

 

Baby, let me love you

 

ベイビー、キミを愛したい

 

 

Put your arms around me

 

キミの腕を俺に回して欲しいんだ

 

 

You got me going crazy

 

キミのことで頭がおかしくなりそうだよ

 

 

You turn me on, turn me on, yeah

 

キミは俺をその気にさせるんだ

 

 

 

 

 

 

 

Girl, I got a question for ya

 

キミに聞きたいことがあるんだ

 

 

Can I get an answer?

 

俺は答えを貰える?

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah (yeah, yeah)

 

 

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah (yeah, yeah)

 

 

 

 

Girl, I got a question for ya (oh)

 

キミに聞きたいことがあるんだ

 

 

Can I get an answer?

 

俺は答えを貰える?

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah (woo, yeah, yeah)

 

 

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow