カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lose You To Love Me~ Selena Gomez

 

 
  
 
You promised the world and I fell for it
 
あなたは出来もしない約束をして、それを私は信じたの
 
 
I put you first and you adored it
 
あなたを最優先してきたし、あなたも喜んでたから
 
 
Set fires to my forest
 
私の森に火をつけて
 
 
And you let it burn
 
あなたが燃やすの
 
 
Sang off-key in my chorus
 
私の曲でもすっかり音程を外して
 
 
'Cause it wasn't yours
 
だって、あなたの曲じゃないものね
 
 
I saw the sings and I ignored it
 
私は気付いてたけど、あえて無視したの
 
 
Rose-colored glasses all distorted
 
すべてが薔薇色に見えるメガネのせいで、何もかもが歪んだのよ
 
 
Set fire to my purpose
 
私の人生の目的にも火をつけて
 
 
And I let it burn
 
燃やしてしまったわ
 
 
You got off on the hurtin'
 
傷ついても、あなたはそこから逃げてしまった
 
 
When it wasn't yours, yeah
 
だって、あなたの痛みじゃないから
 
 
We'd always go into it blindly
 
私は常に向こう見ずだった
 
 
I needed to lose you to find me
 
自分を見つけるために、あなたを失う必要があったの
 
 
This dancing was killing me softly
 
このダンスはゆっくりと私を殺して
 
 
I needed to hate you to love me, yeah
 
自分自身を愛すためにあなたを憎む必要があったの
 
 
 
 
 
 
 
To love, love, yeah
 
愛するために
 
 
To love, love, yeah
 
愛するためにね
 
 
To love, yeah
 
愛すために
 
 
I needed to lose you to love me, yeah
 
自分を愛すために、あなたを失う必要があったの
 
 
To love, love, yeah
 
愛するために
 
 
To love, love, yeah
 
愛するためにね
 
 
To love, yeah
 
愛すために
 
 
I needed to lose you to love me
 
自分を愛すために、あなたを失う必要があったの
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I gave my all and they all know it
 
私は全てを捧げた、みんながわかってること
 
 
Then you tore me down and now it's showing
 
なのにあなたは私を引き裂いた、明らかにね
 
 
In two months, you replaced us
 
2ヶ月のうちに、あなたは新しい相手を見つけて
 
 
Like it was easy
 
いとも簡単にね
 
 
Made me think I deserved it
 
こうなったのは私のせいだって思わせられたわ
 
 
In the thick of healing, yeah
 
立ち直ろうと必死だったのに
 
 
We'd always go into it blindly
 
私は常に向こう見ずだった
 
 
I needed to lose you to find me
 
自分を見つけるために、あなたを失う必要があったの
 
 
This dancing was killing me softly
 
このダンスはゆっくりと私を殺して
 
 
I needed to hate you to love me, yeah
 
自分自身を愛すためにあなたを憎む必要があったの
 
 
 
 
 
 
 
To love, love, yeah
 
愛するために
 
 
To love, love, yeah
 
愛するためにね
 
 
To love, yeah
 
愛すために
 
 
I needed to lose you to love me, yeah
 
自分を愛すために、あなたを失う必要があったの
 
 
To love, love, yeah
 
愛するために
 
 
To love, love, yeah
 
愛するためにね
 
 
To love, yeah
 
愛すために
 
 
I needed to lose you to love me
 
自分を愛すために、あなたを失う必要があったの
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
You promised the world and I fell for it
 
あなたは出来もしない約束をして、それを私は信じたの
 
 
I put you first and you adored it
 
あなたを最優先してきたし、あなたも喜んでたから
 
 
Set fires to my forest
 
私の森に火をつけて
 
 
And you let it burn
 
あなたが燃やすの
 
 
Sang off-key in my chorus
 
私の曲でもすっかり音程を外して
 
 
 
 
 
 
 
To love, love, yeah
 
愛するために
 
 
To love, love, yeah
 
愛するためにね
 
 
To love, yeah
 
愛すために
 
 
I needed to lose you to love me, yeah
 
自分を愛すために、あなたを失う必要があったの
 
 
To love, love, yeah
 
愛するために
 
 
To love, love, yeah
 
愛するためにね
 
 
To love, yeah
 
愛すために
 
 
I needed to lose you to love me
 
自分を愛すために、あなたを失う必要があったの
 
 
To love, love, yeah
 
愛するために
 
 
To love, love, yeah
 
愛するためにね
 
 
To love, yeah
 
愛すために
 
 
 
 
 
 
And now the chapter is closed and done
 
今、この物語は幕を閉じて全てが終わった
 
 
To love, love, yeah
 
愛するために
 
 
To love, love, yeah
 
愛するためにね
 
 
To love, yeah
 
愛すために
 
 
And now it's goodbye, it's goodbye for us
 
もうさよならを言うの、私達に「さよなら」をね
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
See You Tomorrow