カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Strawberry Shortcake~ Melanie Martinez

 

 



 

 

 

Feeling unsure of my naked body

 

自分の裸には自信がないのよ

 

 

Stand back, watch it taking shape

 

後ろへ下がって、よく見える角度を探して

 

 

Wondering why I don't look like Barbie

 

どうして私はバービーみたいじゃないの?

 

 

They say boys like girls with a tiny waist

 

男の子達は、細いウエストの女の子が好きなんでしょ?

 

 

Now, my mama's preaching to make sure I'm pure

 

今、ママは私が綺麗だってことを必死で伝えてる

 

 

But, I never really cared 'bout this shit before

 

でも今まではこんなにくだらないことに悩んだことはなかったの

 

 

Look around the room to whoever wants me

 

私は欲しい人がいないか、部屋中を見渡す

 

 

Got boys acting like they ain't seen skin before

 

男の子達は、女の子の肌を見たことがないってフリをしてるの

 

 

Got sent home to change 'cause my skirt is too short

 

家に帰って着替えたいわ、私のスカートは短すぎるから

 

 

 

 

 

 

 

It's my fault, it's my fault 'cause I put icing on top

 

私のミスなの、一番上に砂糖を乗せたのは

 

 

Now, the boys want a taste of the strawberry shortcake

 

ストロベリーショートケーキの味を男の子達は味わいたがってる

 

 

That's my bad, that's my bad, no one told them not to grab

 

私のせいなの、誰も食べるなんて言わないわ

 

 

Now, the boys want a taste of the strawberry shortcake

 

ストロベリーショートケーキの味を男の子達は欲しがってるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gotta make sure that my legs are shiny

 

私の脚は艶々してることを言わせて

 

 

Hot wax melting, burn my skin

 

ホットワックスが溶けて私の肌を燃やすの

 

 

People all around me are watching closely

 

みんなが近づいて私を見てるの

 

 

'Cause it's how I look and not what I think

 

だって、これが私の見た目なの

 

 

Mikey's eyes seem to be glued to her chest

 

マイキーの目は彼女の胸に釘付けで

 

 

So, I'm stuffing my bra so that mine look the best

 

だから、私はパットを詰めるの、そうしたら私の方が大きくなるから

 

 

 

 

 

 

 

It's my fault, it's my fault 'cause I put icing on top

 

私のミスなの、一番上に砂糖を乗せたのは

 

 

Now, the boys want a taste of the strawberry shortcake

 

ストロベリーショートケーキの味を男の子達は味わいたがってる

 

 

That's my bad, that's my bad, no one told them not to grab

 

私のせいなの、誰も食べるなんて言わないわ

 

 

Now, the boys want a taste of the strawberry shortcake

 

ストロベリーショートケーキの味を男の子達は欲しがってるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Instead of making me feel bad for the body I got

 

私が生まれ持った体を嫌う変わりに

 

 

Just teach him to keep it in his pants and tell him to stop

 

彼に伝えないと、それをパンツの中にしまって、やめてって

 

 

 

 

 

 

 

Sayin' it's my fault, it's my fault 'cause I put icing on top

 

私のミスなの、一番上に砂糖を置いたのは

 

 

Now, the boys want a taste of the strawberry shortcake

 

ストロベリーショートケーキの味を男の子達は欲しがってるの

 

 

That's my bad, that's my bad, no one told them not to grab

 

私のせいなの、誰も食べるなんて言わないわ

 

 

Now, the boys want a taste of the strawberry shortcake

 

ストロベリーショートケーキの味を男の子達は欲しがってるの

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See you Tomorrow