カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Where The Boys Are~ Connie Francis

 

 

 

 

Where the boys are

男達のいるとこで

 

Someone waits for me

誰かが私を待ってるの

 

A smiling face, a warm embrace

笑顔で、温かい抱擁

 

Two arms to hold me tenderly

私を優しく包んでくれる2本の腕

 

Where the boys are

男達の中に

 

My true love will be

私の最愛の人はいるのかな

 

He's walking down some street in town

街のどこかの通りを歩いてる彼は

 

And I know he's looking there for me

きっとそこで私の探してるの

 

In the crowd of a million people

100万の群衆の中に

 

I'll find my Valentine

目当ての人を見つけたら

 

And then I'll climb to the highest steeple

一番高い塔に登って

 

And tell the world he's mine

彼は私のものと世界に告げるの

 

Till he holds me, I'll wait impatiently

抱きしめてくれるまで私は待ち焦がれる

 

Where the boys are

待ってる人がいるの

 

Where the boys are

男達の中に

 

Where the boys are

男達の中に

 

Someone waits for me

誰か私を待ってる人がいるの

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow