カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Come Back Home~ Sofia Carson

 

 


 

We're drowning in our eyes

私達はお互いの瞳に溺れて

 

Don't know what we'll find

これから何を見つけるのかな

 

I'm not sure, should we fly or fight this?

わからないわ、逃げるべきなのか、戦うべきか

 

We're terrified

私達は怯えてるから

 

 

 

Pretending now that we don't care

気にしてないフリをしてるけど

 

The tension climbs 'cross the air

この空気は張り詰めてて

 

I'm more than scared

本当に怖いの

 

I'm drowning in your eyes

私はあなたの瞳で溺れてる

 

I'm terrified

怯えてるの

 

I don't know what's happening to me

私に何が起こったのかな

 

Can you hear my pulse beat under me?

私の鼓動があなたにも聞こえる?

 

Words are getting hard for me to speak

言葉もだんだん出なくなってきた

 

That's not for me

これは、向いてないのかも知れない

 

Letting my tears show 'til I can face 'em

それに立ち向かえるまで恐怖を見せるわ

 

Letting my tears go 'til I can taste them

それを味わえるようになるまで、涙を流すわ

 

How do I know where you and I go?

あなたと私がどこに向かってるのか、どうすればわかるの?

 

Damn it, I hope you come back home

ねえ、あなたに帰ってきて欲しいの

 

Come back home

家に、帰ってきて

 

 

 

It's hard to sleep at night when 

夜も眠れなくなって

 

It's do or die

やるのか死ぬのか

 

Well, our world spins 'round and 'round and

そうね、私達の世界は周りつづけて

 

We're paralyzed

私達は麻痺してるの

 

 

 

Pretending now that we don't care

気にしてないフリをしてるけど

 

The tension climbs 'cross the air

この空気は張り詰めてて

 

I'm more than scared

本当に怖いの

 

I'm drowning in your eyes

私はあなたの瞳で溺れてる

 

We're terrified

私達は怯えてるの

 

Letting my tears show 'til I can face 'em

それに立ち向かえるまで恐怖を見せるわ

 

Letting my tears go 'til I can taste them

それを味わえるようになるまで、涙を流すわ

 

How do I know where you and I go?

あなたと私がどこに向かってるのか、どうすればわかるの?

 

Damn it, I hope you come back home

ねえ、あなたに帰ってきて欲しいの

 

Come back home

家に、帰ってきて

 
 
 

I don't know what's happening to me

私に何が起こったのかな

 

Can you hear my pulse beat under me?

私の鼓動があなたにも聞こえる?

 

Words are getting hard for me to speak

言葉もだんだん出なくなってきた

 

That's not for me

これは、向いてないのかも知れない

 

Letting my tears show 'til I can face 'em

それに立ち向かえるまで恐怖を見せるわ

 

Letting my tears go 'til I can taste them

それを味わえるようになるまで、涙を流すわ

 

How do I know where you and I go?

あなたと私がどこに向かってるのか、どうすればわかるの?

 

Damn it, I hope 

ねえ、願ってるわ

 

 

 

Letting my tears show 'til I can face 'em

それに立ち向かえるまで恐怖を見せるわ

 

Letting my tears go 'til I can taste them

それを味わえるようになるまで、涙を流すわ

 

How do I know where you and I go?

あなたと私がどこに向かってるのか、どうすればわかるの?

 

Damn it, I hope you come back home

ねえ、あなたに帰ってきて欲しいの

 

Come back home

家に、帰ってきて

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow