カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Seven Seas Of Rhye~ Queen

 

 

 

 

 

 

 

 

Fear me, you lords and lady preachers

 

私を恐れたらいい、領主に女伝道師達

 

 

I descend upon your earth from the skies

 

空よりみんなの地に降り立って

 

 

I command your very souls, you unbelievers

 

魂に直接命ずるんだ、不信者達よ

 

 

 

 

 

 

 

Bring before e what is mine

 

目の前に私のものを持ってきなさい

 

 

The seven seas of Rhye

 

ライの7つの海を

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Can you hear me, you peers and privy counsellors

 

聞こえるか?貴族に枢密顧問官達よ

 

 

I stand before you naked to the eyes

 

私はありのままの姿でみんなの前に立って

 

 

I will destroy any man who dares abuse my trust

 

信頼を裏切らんとする者は誰であろうと消すんだ

 

 

 

 

 

 

 

I swear that you'll be mine

 

みんなが私のものになるって誓うさ

 

 

The seven seas of Rhye

 

ライの7つの海も

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sister, I live and lie for you

 

女よ、私はあなたのために生きて嘘もつく

 

 

Mister, do and I'll die

 

男よ、そうして私は居なくなる

 

 

You are mine, I possess you

 

みんなは私のもので、私が所有するんだ

 

 

I belong to you forever (forever, forever)

 

私は永遠にみんなの一員である

 

 

Storm the master marathon and I'll fly through

 

長期の支配者を強襲して突破する

 

 

By flash and thunder-fire I'll survive (I'll survive, I'll survive)

 

閃光と雷の火で私は生き延びて

 

 

Then I'll defy the laws of nature and come out alive

 

そして、自然の法則に逆らって生還し

 

 

Then I'll get you

 

それからキミを捕まえるんだ

 

 

Be gone with you, you shod and shady senators

 

立ち去れ、靴を履いた胡散臭い評議員達よ

 

 

Give out the good, leave out the bad evil cries

 

善を放ち、邪悪な叫びは退けよ

 

 

I challenge the mighty titan and his troubadours

 

私は強大なタイタンとその子飼いの吟遊詩人に挑戦するんだ

 

 

 

 

 

 

 

And with a smile

 

そして、笑顔でみんなを

 

 

I'll take you to the seven seas of Rhye

 

ライの7つの海へと連れて行こう

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I do like to be by the seaside

 

僕は海辺にいるのが好きで

 

 

I do like to be by the sea...

 

海辺にいるのが好きなんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow