カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Love You Forever~ Nicky Romero

 

 

 

Wake up now, can you hear me?

起こして、僕の声聞こえる?

 

Been dying to know what you're feeling

キミが何を感じてるのか知りたくてたまらないよ

 

You've been stuck in the in between

キミは間にいるままで

 

It feels like you're trying to reach me

キミは僕に手を伸ばそうとしてるみたいだね

 

 

 

I know there will be times when the ground gets cold

地面が冷たく感じるんだ、そんな時もあるよ

 

When you're lost and you're insecure and there is no road

自分を見失って不安を感じて、先に道がないって感じる時も

 

But, I, I will love you forever

でも僕は、僕はキミを永遠に愛す

 

If you fall, then we both fall together

もしも、落ちてしまう時は一緒さ

 

They'll need an army to take me from you

僕をキミから引き離すのには軍隊が必要だね

 

And all of their tanks and their bombs wouldn't do

戦車も爆弾も出来ないだろうけどね

 

'Cause I, I will love you forever

だって、僕はキミのことを永遠に愛してるから

 

Forever, forever

永遠に

 

 

 

There's a loose foundation

そこの土台がグラグラなこともある

 

And sometimes it's no use explaining

時々、説明するのも面倒だけど

 

If your faith is shaken

もしもキミの信念が揺らいだら

 

And sometimes it's better to break it

壊してみるのもいいね

 

 

 

I know there will be times when the ground gets cold

地面が冷たく感じる時もある、そんな時もあるよ

 

When you're lost and you're insecure and there is no road

自分を見失って不安を感じて、先に道がないって感じる時も

 

But, I, I will love you forever

でも僕は、僕はキミを永遠に愛す

 

If you fall, then we both fall together

もしも、落ちてしまう時は一緒さ

 

They'll need an army to take me from you

僕をキミから引き離すのには軍隊が必要だね

 

And all of their tanks and their bombs wouldn't do

戦車も爆弾も出来ないだろうけどね

 

'Cause I, I will love you forever

だって、僕はキミのことを永遠に愛してるから

 

 

 

Forever, forever

永遠に

 

Forever, forever

永遠にね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow