カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Echoing~ Kings Of Leon

 

 

 

 

Waking early in the morning

朝早くに目が覚めて

 

Waiting on the light of day

日の目を待ちわびるんだ

 

Whole new kind of feeling is on the way

もうすぐ新しい感情が芽生えそうで

 

I'm not scared of knowing

知ることは怖くないよ

 

If we're ever getting out

もしも僕が、外に出られたとしても

 

We could be here forever without a doubt

きっと僕達はここにい続けるんだろうね

 

Time is often higher learning

時間を学ぶことは難しくて

 

I'm still barely making grades

成績も、全然上がらなくて

 

Just about imagination anyway

ただ、想像力の問題なんだけど

 

We are circling the wagons

僕達は守備を固めて

 

Lining up in single file

一列に並ぶんだ

 

Members of the jury are standing trial

そして、陪審員は裁判上に立つ

 

 

 

Waiting on a memory

記憶の中で待ってるんだ

 

Waiting on a memory

記憶の中で

 

Said if you love me and you're willing to dance

「もしも私を愛してくれるのなら、一緒に踊るわ」ってキミは言ったよね

 

We could take it to the high seas

公海まで一緒に行こうよ

 

Echoing, echoing where do we stand

木霊する音、僕達はどこに立ってるんだろう

 

 

 

My heart's hard of hearing

僕の心臓では聞こえなくて

 

My head's full of sand

僕の頭は砂でいっぱい

 

Feet point both directions if you need a hand

助けが必要でも足はそれぞれの方向を向いてるよ

 

Black water reflection

黒い水面に映る

 

Lost in a city park

街の公園で迷子になって

 

I can't find my way through the dark

この暗闇から抜けても帰り道がわからないんだ

 

 

 

Waiting on a memory

記憶の中で待ってるんだ

 

Waiting on a memory

記憶の中で

 

Said if you love me and you're willing to dance

「もしも私を愛してくれるのなら、一緒に踊るわ」ってキミは言ったよね

 

We could take it to the high seas

公海まで一緒に行こうよ

 

Echoing, echoing where do we stand

木霊する音、僕達はどこに立ってるんだろう

 

We'll be sailing on a wild breeze

荒れ狂う風の中を航海して

 

Oh, if you love me and you're willing to dance

「もしも、私を愛してくれるのなら一緒に踊るわ」ってキミは言った

 

We could take it to high seas

公海まで一緒に行こうよ

 

Echoing, echoing, echoing

音は木霊して

 

 

 

Sometimes you're slow

時にキミはゆっくり流れて

 

Sent from mountain high

山の高さから届くんだ

 

Where flours are made from grain

そこは穀物から小麦粉ができる場所で

 

We'll be sailing blue sky

今度は、青い空を進もう

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow