カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Girlfriend~ Avril Lavigne

 

 

 

 

 

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!

 

 

I don't like your girlfriend!

 

あなたの彼女が気に入らないの!

 

 

No way! no way!

 

無理無理!

 

 

I think you need a new one

 

新しい娘が必要なんじゃない?

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!あなた!

 

 

I could be your girlfriend

 

私がなってあげてもいいのよ?

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!

 

 

I know that you like me

 

私のことが好きなんでしょ?

 

 

No way! no way!

 

嫌よ!無理!

 

 

I know it's not a secret

 

秘密なんかじゃないのよ

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!あなた!

 

 

I want to be your girlfriend

 

あなたの彼女になりたいの!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You're so fine

 

あなたは凄くイケてる

 

 

I want you mine

 

自分のものにしたいの

 

 

You're so delicious

 

あなたはとても美味しそうで

 

 

I think about you all the time

 

四六時中、あなたのことを考えてしまうわ

 

 

You're so addictive

 

あなたに夢中よ!

 

 

Don't you know what I could do to make you feel alright

 

私はあなたをいい気分に出来るの、分からない?

 

 

Don't pretend I think you know I'm damn precious

 

嘘つかないで、私がどれだけ愛すべき存在なのか

 

 

And hell yeah

 

わかるでしょ?

 

 

I'm the motherfucking princess

 

私は最強なお姫様で

 

 

I can tell you like me too and you know I'm right

 

あなたも私が好きだってわかってるんだから、私の言ってることは正しいの

 

 

She's like so whatever

 

彼女はどうでもいい

 

 

You could do so much better

 

私との方が上手くいく

 

 

I think we should get together now

 

私達、今すぐに付き合うべきよ

 

 

And that's what everyone's talking about!

 

そうだってみんなが言ってるのよ!

 

 

 

 

 

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!

 

 

I don't like your girlfriend!

 

あなたの彼女が気に入らないの!

 

 

No way! no way!

 

無理無理!

 

 

I think you need a new one

 

新しい娘が必要なんじゃない?

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!あなた!

 

 

I could be your girlfriend

 

私がなってあげてもいいのよ?

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!

 

 

I know that you like me

 

私のことが好きなんでしょ?

 

 

No way! no way!

 

嫌よ!無理!

 

 

I know it's not a secret

 

秘密なんかじゃないのよ

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!あなた!

 

 

I want to be your girlfriend

 

あなたの彼女になりたいの!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I can see the way, I see the way you look at me

 

私にはよくわかるの、あなたが私を見てること

 

 

And even when you look away I know you think of me

 

他の所を見てても私のことを思ってるんでしょ?

 

 

I know you talk about me all the time again and again

 

私のことをいつでも何度も話題に出しちゃうんでしょ?

 

 

So come over here, tell me what I want to hear

 

だからここに来て、私が聞きたい言葉を聞かせてよ

 

 

Better yet make your girlfriend disappear

 

いっそあなたの彼女なんか消してやる

 

 

I don't want to hear you say her name ever again

 

2度とあの子の名前を呼ばないでね

 

 

'Cause she's like so whatever

 

彼女はどうでもいい

 

 

And you could do so much better

 

私との方が上手くいく

 

 

I think we should get together now

 

私達、今すぐに付き合うべきよ

 

 

And that's what everyone's talking about!

 

そうだってみんなが言ってるのよ!

 

 

 

 

 

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!

 

 

I don't like your girlfriend!

 

あなたの彼女が気に入らないの!

 

 

No way! no way!

 

無理無理!

 

 

I think you need a new one

 

新しい娘が必要なんじゃない?

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!あなた!

 

 

I could be your girlfriend

 

私がなってあげてもいいのよ?

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!

 

 

I know that you like me

 

私のことが好きなんでしょ?

 

 

No way! no way!

 

嫌よ!無理!

 

 

I know it's not a secret

 

秘密なんかじゃないのよ

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!あなた!

 

 

I want to be your girlfriend

 

あなたの彼女になりたいの!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In a second you'll be wrapped around my finger 'cause I can, 'cause I can do it better

 

ほんの一瞬であなたは思い通り、私の方が上手なの

 

 

There's no other

 

他は誰もいなくて

 

 

So when's it gonna sink in?

 

だから、いつになったらわかるの?

 

 

She's so stupid

 

彼女はとてもお馬鹿で

 

 

What the hell were you thinking?

 

今までそんなどうでもいいことを考えてたの?

 

 

In a second you'll be wrapped around my finger 'cause I can, 'cause I can do it better

 

ほんの一瞬であなたは思い通り、私の方が上手なの

 

 

There's no other

 

他は誰もいなくて

 

 

So when's it gonna sink in?

 

だから、いつになったらわかるの?

 

 

She's so stupid

 

彼女はとてもお馬鹿で

 

 

What the hell were you thinking?

 

今までそんなどうでもいいことを考えてたの?

 

 

 

 

 

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!

 

 

I don't like your girlfriend!

 

あなたの彼女が気に入らないの!

 

 

No way! no way!

 

無理無理!

 

 

I think you need a new one

 

新しい娘が必要なんじゃない?

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!あなた!

 

 

I could be your girlfriend

 

私がなってあげてもいいのよ?

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!

 

 

I know that you like me

 

私のことが好きなんでしょ?

 

 

No way! no way!

 

嫌よ!無理!

 

 

I know it's not a secret

 

秘密なんかじゃないのよ

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!あなた!

 

 

I want to be your girlfriend

 

あなたの彼女になりたいの!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!

 

 

I know that you like me

 

私のことが好きなんでしょ?

 

 

No way! no way!

 

嫌よ!無理!

 

 

I know it's not a secret

 

秘密なんかじゃないのよ

 

 

Hey! hey! you! you!

 

ねえ!あなた!

 

 

I want to be your girlfriend

 

あなたの彼女になりたいの!

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow