カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Once A Day~ Mac Miller

 

 

 

 

 

 

Once a day I rush

 

日に一回、僕は急ぐ

 

 

Once a day I fall asleep with you

 

日に一回、キミと眠りにつくんだ

 

 

Once a day I drop but I can't find a single word

 

日に一回は落ち込むけど、適当な言葉を思いつきもしない

 

 

 

 

 

 

 

I wonder what they know

 

彼らは何を知ってるんだろうか

 

 

I wonder if they ever even cared at all

 

気にかけたことはあるんだろうか

 

 

I wonder do they see their own reflection in the rain

 

彼らは雨の中で、自分の反射した姿をみてるのかな?

 

 

And look away

 

それとも目をそらしてるのかな?

 

 

Everybody keep rushing

 

みんなが急ぎ続けてる

 

 

Why ain't we taking our time?

 

なんで自分のペースで進められないの?

 

 

Every now and again, baby, I get high

 

ねえ、時々おかげさんでハイになってしまうかもしれないよ

 

 

Don't ask me what I think

 

僕が何を考えてるかなんて聞かないでくれよ

 

 

It never really mattered what I had to say

 

僕が何を言うかなんて重要じゃないのさ

 

 

I just keep waiting for another open door 

 

僕はただ別のドアが開くのを

 

 

To come up soon

 

ずっと待ってるだけなんだ

 

 

Don't keep it all in your head

 

頭の中で何もかも考えようとするんじゃなくて

 

 

The only place that you know nobody ever can see

 

唯一、他人に見られない場所なんだ

 

 

You're ruining low on regret

 

後悔の中で、ゆっくり落ちていく

 

 

No tears that's keeping you wet

 

でもキミは目をそらし続けることはないのさ

 

 

I think you getting it now

 

今なら分かるだろ?

 

 

But everybody keep rushing

 

でも、みんなが急ぎ続けてる

 

 

Why ain't we taking our time?

 

なんで自分のペースで進められないのかな?

 

 

Every now and again, baby, I get high

 

ねえ、時々おかげさんでハイになってしまうかもしれないよ

 

 

And everybody means something

 

みんながそれぞれ何か意味を探してる

 

 

When they're stuck on your mind

 

彼らのことが頭から離れない時は

 

 

But every now and again why can't we just be fine?

 

でも時々思うんだ、なんで僕達は大丈夫だって思えないのかな?

 

 

 

 

 

 

 

Once a day I rush

 

日に一回、僕は急いで

 

 

Once a day I fall asleep with you

 

日に一回、キミと一緒に寝て

 

 

Once a day I drop but I can't find a single word

 

日に一回は落ち込むけど、適当な言葉を思いつきもしない

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow