カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Run Through Walls~ The Script

 

 

 

 

 

 

With no visible superpowers

 

目に見える超能力は持ってないのに

 

 

Sitting in the kitchen and talkin' for hours

 

キッチンに座り込んで何時間も話しをしていると

 

 

You always show up at the perfect time

 

キミは常に最高のタイミングで現れるんだ

 

 

There's no one born with X-Ray eyes

 

X線で見える目を持った人なんていないんだ

 

 

There's no way to know what's on my mind

 

僕が何を考えてるのか知る必要なんてないよ

 

 

But you always say the words that save my life

 

でも、キミはいつも僕の命を救ってくれる言葉をかけてくれるんだ

 

 

 

 

 

 


I've got friends that will run through walls

 

僕には駆けつけてくれる友達がいて

 

 

I've got friends that will fly once called

 

一度呼べば、飛んできてくれる友達がいる

 

 

When I've nowhere left to go 

 

自分の行き場所がなくて

 

 

And I need my heroes

 

自分のヒーローが必要になった時に

 

 

I've got friends that will run through walls

 

僕には駆けつけてくれる友達がいるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You may not be superhuman

 

キミは超人じゃないかもしれないな

 

 

But you've got the strength to carry me through it

 

でも、僕が苦難を乗り越えられるように支えてる強さを持ってる

 

 

My shield of steel when I'm too weak to fight

 

力が足りなくて戦えない時の鋼の鎧になってくれる

 

 

Yes, you are

 

そうさ、キミはそんな存在なんだ

 

 

And that day my mother died

 

そして、母親が亡くなった日

 

 

And you held me up and you wiped my eyes

 

キミは僕を立ち上がらせて、涙を拭いてくれた

 

 

It was in that moment when I realized

 

その瞬間僕は気付いたんだ

 

 

 

 

 

 

 

That I've got friends that will run through walls (yeah)

 

僕には駆けつけてくれる友達がいて

 

 

I've got friends that will fly once called

 

一度呼べば、飛んできてくれる友達がいる

 

 

When I've nowhere left to go 

 

自分の行き場所がなくて

 

 

And I need my heroes

 

自分のヒーローが必要になった時に

 

 

I've got friends that will run through walls

 

僕には駆けつけてくれる友達がいるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You're always happy for my happiness

 

キミは常に僕の幸せを喜んでくれて

 

 

And sad for my sadness

 

僕が辛いと悲しんでくれるんだ

 

 

Piss me off, you're mad for my madness (ooh)

 

イラついて、イカれてるって怒ってくれる

 

 

Ever since we were young, you help me rise from the ashes

 

若かった頃からずっと、キミは僕をどん底から救ってくれたんだ

 

 

If I fall from the sky you'd catch me

 

もしも僕が空から落ちても、キミが捕まえてくれる

 

 

'Cause friends don't let you do stupid things

 

だって、友達っていうのは馬鹿なことをするのを止めてくれるし

 

 

Oh, friends don't let you do stupid things

 

なあ、友達ってのは馬鹿なことを止めてくれるんだ

 

 

Oh, friends won't let you do stupid things

 

友達なら馬鹿なことをしようとしても止めてくれる

 

 

Alone, alone

 

独りぼっちでそんなことはするなよ

 

 

 

 

 

 

 

I've got friends that will run through walls (yeah)

 

僕には駆けつけてくれる友達がいて

 

 

I've got friends that will fly once called (yeah)

 

一度呼べば、飛んできてくれる友達がいる

 

 

When I've nowhere left to go 

 

自分の行き場所がなくて

 

 

And I need my heroes

 

自分のヒーローが必要になった時に

 

 

I've got friends that will run through walls

 

僕には駆けつけてくれる友達がいるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, yeah

 

 

 

 

Whoa-oh-oh

 

 

 

 

When I've nowhere left to go 

 

自分の行き場所がなくて

 

 

And I need my heroes

 

自分のヒーローが必要になった時に

 

 

I've got friends that will run through walls

 

僕には駆けつけてくれる友達がいるんだ

 

 

When I've nowhere left to go 

 

自分の行き場所がなくて

 

 

And I need my heroes

 

自分のヒーローが必要になった時に

 

 

I've got friends that will run through walls

 

僕には駆けつけてくれる友達がいるんだ

 

 

I've got friends that will run through walls

 

僕には駆けつけてくれる友達がいる

 

 

And I've got friends that don't text, they call

 

僕にはメールで済ませずに電話をしてくれる友達もいる

 

 

When I've nowhere left to go and I need you the most

 

自分の行く場所がなくなって、キミのことが必要な時

 

 

I've got friends that will run through walls

 

僕には駆けつけてくれる友達がいるんだ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow