カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Dreamer~ Axwell feat Ingrosso

 

 

 



 

 

 

Heavy on your heart

 

心に重いものがのしかかるんだ

 

 

Heavy on your mind

 

精神に重いものがのしかかって

 

 

Wandering the streets tonight

 

通りを彷徨ってる、今夜

 

 

If you're looking for a home

 

もしも、居場所を探してるのなら

 

 

You are not alone

 

キミは1人じゃないんだ

 

 

I can be your guiding light

 

僕が導く光になろう

 

 

'Cause I promise you

 

だって、キミに約束するんだから

 

 

I'm a dreamer too

 

僕も夢追い人だ

 

 

Heavy on my heart

 

心に重いものがのしかかって

 

 

Wandering the streets tonight

 

通りを彷徨ってる、今夜

 

 

 

 

 

 

 

When it all counts for something

 

それにも皆、意味があるんだよ

 

 

And your pocket's full of nothing

 

ポケットには空っぽがいっぱいで

 

 

Let's get high on believing

 

信じることで高みに上がろう

 

 

I can promise you

 

約束するよ

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうさ、僕も夢追い人だ

 

 

We are dreamers together

 

僕達は共に夢追い人なんだ

 

 

Always and forever

 

いつもずっとね

 

 

Let's get high on believing

 

信じることで高みに上がろう

 

 

I can promise you

 

約束するよ

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうさ、僕も夢追い人だ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I can promise you

 

約束するよ

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうさ、僕も夢追い人だ

 

 

Let's get high on believing

 

信じることで高みに上がろう

 

 

I can promise you

 

約束するよ

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうさ、僕も夢追い人だ

 

 

Heavy on my feet

 

足が重たくて

 

 

Heavy on my knees

 

膝も重たいんだ

 

 

Walking down a winding road

 

曲がりくねった道を歩いて下って

 

 

If you're looking for a home

 

もしも、居場所を探してるのなら

 

 

You are not alone

 

キミは1人じゃないんだ

 

 

I can be your stepping stone

 

僕が、踏み台になろう

 

 

'Cause I promise you

 

だって、キミに約束するんだから

 

 

I'm a dreamer too

 

僕も夢追い人だ

 

 

Heavy on my heart

 

心に重いものがのしかかって

 

 

Walking down a winding road

 

曲がりくねった道を歩いて下って

 

 

 

 

 

 

 

When it all counts for something

 

それにも皆、意味があるんだよ

 

 

And your pocket's full of nothing

 

ポケットには空っぽがいっぱいで

 

 

Let's get high on believing

 

信じることで高みに上がろう

 

 

I can promise you

 

約束するよ

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうさ、僕も夢追い人だ

 

 

We are dreamers together

 

僕達は共に夢追い人なんだ

 

 

Always and forever

 

いつもずっとね

 

 

Let's get high on believing

 

信じることで高みに上がろう

 

 

I can promise you

 

約束するよ

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうさ、僕も夢追い人だ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(I can promise you, I can promise you)

 

(約束できる、約束するさ)

 

 

 

 

 

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうさ、僕も夢追い人だ

 

 

I can promise you

 

約束するよ

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうさ、僕も夢追い人だ

 

 

We are dreamers together

 

僕達は共に夢追い人なんだ

 

 

Always and forever

 

いつもずっとね

 

 

Let's get high on believing

 

信じることで高みに上がろう

 

 

I can promise you

 

約束するよ

 

 

Yes, I am a dreamer too

 

そうさ、僕も夢追い人だ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow