カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hell Or Flying~ Jeremy Zucker

 

 

 

 



 

 

 

I'm petrified

 

キミがひどいことをしてるのは

 

 

That you're dying by design

 

計画的だって知って驚いたよ

 

 

Waste every day

 

毎日酔っ払って怯えるまで

 

 

Until you're wasted and afraid

 

毎日を無駄にしてた気分さ

 

 

I hope it doesn't hurt

 

傷つきたくないよ

 

 

That I don't make it worse

 

これ以上状況を悪くしたくないんだ

 

 

I'll always feel this far away

 

常にキミを遠くに感じるよ

 

 

 

 

 

 

 

But I, I will lay down by your side

 

でも僕は、僕はキミの隣に寝転がって

 

 

I will keep an open eye

 

ずっと目を開けてるつもりさ

 

 

While you stare into the sun

 

その間、キミは太陽を見つめてる

 

 

Promise me you're done

 

約束して

 

 

Promise me you're done

 

もうしないって僕に約束してよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm not surprised

 

昨晩のように

 

 

Or in love like I was last night

 

恋に落ちても驚かない

 

 

Hold down the floor

 

床に寝転がるんだ

 

 

'Cause I'm not dancin' anymore

 

だって、もうダンスを踊ることもないからね

 

 

As long as I'm awake

 

目を覚まして、生きている限り

 

 

I'll live with my mistakes

 

過ちを犯すだろうね

 

 

I'll always feel this far away

 

いつもこんな風に感じてしまうんだ

 

 

 

 

 

 

 

But I, I will lay down by your side

 

でも僕は、僕はキミの隣に寝転がって

 

 

I will keep an open eye

 

ずっと目を開けてるつもりさ

 

 

While you stare into the sun

 

その間、キミは太陽を見つめてる

 

 

Promise me you're done

 

約束してよ

 

 

Promise me you're done

 

約束して

 

 

Promise me you're done

 

もうしないって

 

 

Promise me you're done

 

もうしないって僕に約束してよ

 

 

Promise me you're done, done, oh

 

ねえ、お願いだから

 

 

Promise me you're done

 

僕に約束してよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow