カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Echo~ Maroon 5

 

 



You lit the neon inside of my chest

キミが僕のネオンの灯りをつけたんだ

 

There was no vacancy

空いてる場所はなかったのに

 

I felt the flick of the light that she left

彼女が残したネオンが点滅するのを感じるよ

 

You left a space in me

キミが僕に隙間を作ったんだ

 

Novocaine

ノボカインを

 

I thought I couldn't feel no pain

僕は痛みを感じないって思ってた

 

But it still feels like, when I hear your name

でも未だになんか、キミの名前を聞くと逃げられないんだよ

 

I can't escape, tryin' but I can't escape

頑張っても逃げられないんだよ

 

 

 

I got this echo

このエコーが

 

Where my heart used to be, be, be

僕の心があった場所に

 

I got this echo

このエコーが

 

Where my heart used to be, heart used to be, be

心があった場所に

 

I got this echo

このエコーが

 

Where my heart used to be, be, be

僕の心があった場所に

 

I got this echo

このエコーが

 

Where my heart used to be, heart used to be, be

心があった場所に

 

 

 

You flipped the beat, 'round inside of my chest

キミがこの胸の中で音を逆転させるんだ

 

Changin' the frequency

周波数を変えてね

 

You had me trippin' the night that you left

キミが行ってしまったあの夜へ

 

Lost electricity

僕を飛ばしてしまう電力を奪って

 

Novocaine

ノボカインを

 

I thought I couldn't feel no pain

僕は痛みを感じないって思ってた

 

But it still feels like, when I hear your name

でも未だになんか、キミの名前を聞くと逃げられないんだよ

 

I can't escape, tryin' but I can't escape

頑張っても逃げられないんだよ

 

 

 

I got this echo

このエコーが

 

Where my heart used to be, be, be

僕の心があった場所に

 

I got this echo

このエコーが

 

Where my heart used to be, heart used to be, be

心があった場所に

 

I got this echo

このエコーが

 

Where my heart used to be, be, be

僕の心があった場所に

 

I got this echo

このエコーが

 

Where my heart used to be, heart used to be, be

心があった場所に

 

 

 

Yeah, I got this heart shaped hole inside of me

僕の心にはハート型の穴が空いてしまって

 

I try to fill with anything

色んなもので埋めようとするけど

 

Like taking trips and buying things

旅をしたり買い物したり

 

Burn bridges that once guided me

僕を導いてくれた橋を燃やしたりして

 

And I hate the way I watched you leave

キミが行くのを見送った自分が嫌いなんだ

 

My ego got the best of me

自分のエゴがあってこそ

 

I gave you insecurities, these tears fall on my Bentley seats

最高の自分でいられるんだ、僕の不安を打ち明けたのに、自分のベントレーのシートに涙が溢れるんだ

 

And now all I feel is depressed, all that I taste is regret

今、感じるのは抑鬱だけ、味わうのは後悔だけ

 

I cannot tell what is real, only the pain that I feel

何が原因なのか分からなくて、苦痛しか感じないんだ

 

You gave me nothing but stress and this echo

キミがくれた重圧とこのエコーを

 

You left in my chest

この胸に残して行ったんだ

 

 

 

I got this echo

このエコーが

 

Where my heart used to be, be, be

僕の心があった場所に

 

I got this echo

このエコーが

 

Where my heart used to be, heart used to be, be

心があった場所に

 

I got this echo

このエコーが

 

Where my heart used to be, be, be

僕の心があった場所に

 

I got this echo

このエコーが

 

Where my heart used to be, heart used to be, be

心があった場所に

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow