カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~No One Compares To You~ Jack&Jack

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Thoughts of you and me keep passing by

 

キミと僕の考え方は過ぎ去ったことにして行くことで

 

 

Like ships in the night 

 

通りすがりの知らない人みたいに

 

 

We never collide

 

僕達が二度と衝突しないように

 

 

Need you here but after all this time

 

ここにキミが居て欲しいんだ、でも今となっては

 

 

You can't be replaced, even if I tried

 

努力してもキミはもう、戻って来ないんだ

 

 

 

 

 

 

 

I'm looking at her face but I'm seeing you

 

僕は彼女に目を向けてる、でもキミが目に入ってくるんだ

 

 

She's sleeping on your side, what can I do

 

彼女はキミの側で眠って、僕に何が出来るのかな?

 

 

We should be heart to heart, my mind is on you

 

僕達は心から話すべきなんだ、僕の気持ちはキミの心へ

 

 

I try, I really do

 

努力するよ、本当に

 

 

Every time I think found somebody

 

いつも、誰かを見つけたと思う度

 

 

I just wish that somebody was you

 

僕はその誰かがキミだったらいいのにって思うよ

 

 

There's no way that someone else could make me ever feel the same way that you do

 

他には誰も居ないよ、キミと同じような気持ちにさせてくれる人は

 

 

No one compares to you

 

誰もキミの代わりになんてなれないんだ

 

 

 

Make it hard for me to love you again

 

また、恋をするなんて僕には辛くて出来ないよ

 

 

Oh, where do I start, and when do you end?

 

ねえ、どこから始めたらいい?キミはいつ終わるの?

 

 

Even if I tell myself I can't 

 

たとえ自分に言い聞かせても出来ないよ

 

 

I know that I'll break before I can bend

 

努力する前に傷つくのは知ってるんだ

 

 

 

 

 

 

 

I'm looking at her face but I'm seeing you

 

僕は彼女に目を向けてる、でもキミが目に入ってくるんだ

 

 

She's sleeping on your side, what can I do

 

彼女はキミの側で眠って、僕に何が出来るのかな?

 

 

We should be heart to heart, my mind is on you

 

僕達は心から話すべきなんだ、僕の気持ちはキミの心へ

 

 

I try, I really do

 

努力するよ、本当に

 

 

Every time I think found somebody

 

いつも、誰かを見つけたと思う度

 

 

I just wish that somebody was you

 

僕はその誰かがキミだったらいいのにって思うよ

 

 

There's no way that someone else could make me ever feel the same way that you do

 

他には誰も居ないよ、キミと同じような気持ちにさせてくれる人は

 

 

No one compares to you

 

誰もキミの代わりになんてなれないんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow