カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Faithfully~ Journey

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Highway run into the midnight sun

 

白夜の中、高速を走るんだ

 

 

Wheels go run and run you're on my mind

 

走り続けてキミを想うよ

 

 

Restless hearts sleep alone tonight

 

独りで寝る夜は落ち着かないんだ

 

 

Sending all mu love along the wire

 

電話越しで、キミに愛を伝えるよ

 

 

 

 

 

 

 

They say that the road ain't no place to start a family

 

1つの場所にいれない奴は

 

 

Right down the line it's been you and me

 

家族を持つなって彼らは言うんだ

 

 

And lovin' a music man ain't always

 

楽家との恋はいつも上手くいかないって

 

 

What it's supposed to be

 

でも、恋するキミよ

 

 

Oh, girl you stand by me

 

僕の側にいて欲しいんだ

 

 

I'm forever yours Faithfully

 

僕は永遠にキミのものだよ、誓うよ

 

 

 

 

Circus life under the big top world

 

世界の頂点で、人生の大きな舞台で

 

 

We all need the clowns to make us laugh

 

僕達はみんなに、笑わしてくれるピエロが必要なんだ

 

 

Through space and time

 

時間や場所を超えて

 

 

Always another show

 

いつも違う舞台で

 

 

Wondering where I am lost without you

 

自分はどこにいるのか、キミなしでは迷子になってしまうよ

 

 

And being a part ain't easy on this love affair

 

この恋に生きるのは簡単じゃないんだ

 

 

Two strangers learn to fall in love again

 

また誰か、2人が恋に落ちて

 

 

I get the joy of rediscovering you

 

僕はまた、キミに会うことを楽しみにしてる

 

 

Oh, girl you stand by me

 

ねえ、愛するキミよ、僕の側にいて

 

 

I'm forever yours Faithfully

 

僕は永遠にキミのものだって誓うからさ

 

 

 

 

 

 

 

Faithfully 

 

誓うから

 

 

I'm still yours

 

僕はまだ、キミのものなんだ

 

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

Journey ジャーニー / Live In Manila 【DVD】
価格:2434円(税込、送料別) (2018/8/23時点)


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow