カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Monster~ Meg Myers

 

 

 

 

 



 

 

 

 

I got to know that your heart beats fast and 

 

わかるのよ、あなたの鼓動が早くなるのを

 

 

I got to know I'm the only one for you

 

わかるのよ、あなたにとって掛け替えのない存在だって

 

 

What have I become?

 

それがどうなったと思う?

 

 

I'm a fucking monster

 

もう完全にモンスターよ

 

 

When all I wanted was something beautiful

 

私が望んだのはもっと素敵なモノだったけど

 

 

 

 

 

 

 

My love too much

 

私は愛しすぎたの

 

 

Your love not enough

 

あなたの愛は足りなかったけど

 

 

My love too much

 

私は愛しすぎたの

 

 

Your love...

 

あなたの愛は...

 

 

Oh, what it takes out of me to lay by your side

 

ねえ、どうしたらあなたの側から抜け出せるの

 

 

Oh, how it aches and it aches

 

ねえ、どれほど傷ついたらいいの

 

 

You make me wanna die

 

あなたは私を死なせたいのね

 

 

I gotta kill you, my love

 

あなたをやらないと、愛しい人

 

 

I gotta kill you, my love

 

あなたをやらないと、愛しい人よ

 

 

Oh, what it takes out of me to lay by your side

 

ねえ、どうしてもあなたの側から抜け出したいの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You said forever

 

永遠って言ったわよね

 

 

Now you look right through me

 

今では完全に無視

 

 

You said forever

 

永遠って言ったわよね

 

 

Did your words fall short like you

 

自分で言ったこともできてないの

 

 

What have I done?

 

それで、どうしたと思う?

 

 

I'm a fucking monster

 

完全にモンスターよ

 

 

When all I wanted was something beautiful

 

私が望んだのはもっと素敵なモノだったけど

 

 

 

 

 

 

 

My love too much

 

私は愛しすぎたの

 

 

Your love not enough

 

あなたの愛は足りなかったけど

 

 

My love too much

 

私は愛しすぎたの

 

 

Your love...

 

あなたの愛は...

 

 

 

 

 

Oh, what it takes out of me to lay by your side

 

ねえ、どうしたらあなたの側から抜け出せるの

 

 

Oh, how it aches and it aches

 

ねえ、どれほど傷ついたらいいの

 

 

You make me wanna die

 

あなたは私を死なせたいのね

 

 

I gotta kill you, my love

 

あなたをやらないと、愛しい人

 

 

I gotta kill you, my love

 

あなたをやらないと、愛しい人よ

 

 

Oh, what it takes out of me to lay by your side

 

ねえ、どうしてもあなたの側から抜け出したいの

 

 

 

 

 

 

 

My love too much

 

私は愛しすぎたの

 

 

Your love not enough

 

あなたの愛は足りなかったけど

 

 

My love too much

 

私は愛しすぎたの

 

 

Your love...

 

あなたの愛は...

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow