カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~H.E.R~ Wrong Places

 

 

 



 

 

 

 

Mm, show me, mm

 

私に示して

 

 

Looking for love in all the wrong places

 

間違った場所で愛を探してるの

 

 

Looking for us in all the wrong faces (faces)

 

間違った人達の間で私達の関係を探し求めてる

 

 

I'm always looking for just when I'm wine-drink and faded

 

いつもワインを飲んで酔ってる時に愛を求めてしまう

 

 

Looking for love, I think we should make it

 

探してるの、私達2人で育みましょう

 

 

 

 

 

 

 

'Cause I've been feeling lonely 

 

だって、ずっと寂しいから

 

 

Hold me

 

抱きしめて

 

 

Tell me that you think I'm pretty

 

可愛いって言って欲しいの

 

 

Show me how to love and then

 

私への愛を示して

 

 

Show me how to love again, oh, mm

 

何度も繰り返し示して欲しいのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I was once told I'm too young to settle (no)

 

落ち着くにはまだ若いって思ってた

 

 

But age ain't a thing, I'm just too sentimental (sentimental)

 

でも、年齢なんて関係ないの私は感情的になりすぎなだけで

 

 

Looking for someone to write all the words to my instrumental (yeah)

 

私のために曲を書いてくれる人を探してるの

 

 

And if I give you my heart, promise you'll be gentle

 

あなたにハートをあげるから、私に優しくするって約束して

 

 

 

 

 

 

 

'Cause I've been feeling lonely 

 

だって、ずっと寂しいから

 

 

Hold me

 

抱きしめて

 

 

Tell me that you think I'm pretty

 

可愛いって言って欲しいの

 

 

Show me how to love and then

 

私への愛を示して

 

 

Show me how to love again, oh

 

何度も繰り返し示して欲しいのよ

 

 

'Cause I've been feeling lonely, lonely

 

だって、ずっと寂しいの

 

 

Tell me that you think I'm pretty

 

可愛いって言って欲しいの

 

 

Show me how to love and then

 

私への愛を示して

 

 

Show me how to love again, oh, love me

 

何度も示して欲しいの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Love, love, love, love

 

愛を

 

 

Love, love, love, love

 

私に示して欲しいの

 

 

Love, love, love, love, yeah, oh

 

愛して欲しい

 

 

Love, love, love, love

 

愛を

 

 

Love, love, love, love, love, love again

 

もう一度愛して欲しいの

 

 

Oh, love again

 

もう一度愛して欲しいのよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow