カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Connection~ One Republic

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

These days my waves get lost in the oceans

 

最近、僕の起こす波は海に消えていくんだ

 

 

Seven billion swimmers, man I'm going through the motions

 

7億人のスイマー、僕もそのフリをしてるんだ

 

 

Sent up a flare, I need love and devotion

 

発煙筒の放つ、僕に愛と献身が必要なんだ

 

 

Traded for some faces that I never know, notion

 

自分の知らない顔を選んだんだ

 

 

Maybe I should try to find the old me

 

顔を昔の自分を探そうとしてたんだろうね

 

 

Take me to the places and the people that know me

 

僕のことを知ってる人の場所に連れっててよ

 

 

Tryin' to disconnect, thinking maybe you could show me

 

関係を断とうとしてたけどキミは示してくれるんだろ?

 

 

If there's so many people here, then why am I so lonely?

 

もしも、ここに沢山の人がいるのに何で僕はこんなに孤独なのかな?

 

 

 

 

 

 

 

Can I get a connection?

 

僕も繋がっていいかな?

 

 

Can I get, can I get a connection?

 

繋がっていいかな?

 

 

Can I get a connection?

 

僕も繋がっていいかな?

 

 

Can I get, can I get a connection?

 

繋がっていいかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

Real friends, good friends hard to find, let's face it

 

本当の友達、いい友達、見つけるのは難しいけどそれに向き合うんだ

 

 

Find the perfect tone and there's a flood in the basement

 

息が合う人を見つけるんだ、見えない所に沢山いるんだから

 

 

Made a couple dollars now and I ain't tryin' to chase it

 

いくらか稼いだけど、もうお金は追いかけないよ

 

 

Kids from Oklahoma, man I ain't basic

 

僕はオクラホマのガキだよ、普通じゃない

 

 

I'm just tryin' to paint the picture for me

 

自分のために将来を描こうとしてるんだ

 

 

Something I could give a damn about at maybe 40

 

40歳になれば何かを与えれるんだろうね

 

 

Years and I be ready and willing and able to edit the story

 

年が経って、僕は喜ばしく人生を描く準備ができてるよ

 

 

Cause there's so many people here to be so damn lonely

 

だって、沢山の人がここに孤独になりに来てるから

 

 

 

 

 

 

 

Can I get a connection?

 

僕も繋がっていいかな?

 

 

Can I get, can I get a connection?

 

繋がっていいかな?

 

 

Can I get a connection?

 

僕も繋がっていいかな?

 

 

Can I get, can I get a connection?

 

繋がっていいかな?

 

 

I can see it in my, see it in my reflection

 

見えるんだ、自分の反射で見えるんだ

 

 

Oh, can I get a connection?

 

僕も繋がっていいかな?

 

 

Can I get, can I get a connection?

 

繋がってもいいかな?

 

 

Lonely

 

孤独なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Right now, right now, I'm switching to a new lane

 

今、僕は新しいレーンに移ってるんだ

 

 

Foot to the floor, man searching for the real thing

 

フロアに出て本当を探してるんだ

 

 

Meet somebody else, sometimes ain't no shame

 

誰かに会って、恥ずかしがらずに

 

 

Head to the clouds sayin'

 

頭を上げて言うんだ

 

 

 

 

 

 

 

It's like can I get a connection?

 

こんな風に僕も繋がってもいいかな?

 

 

Can I get, can I get a connection?

 

繋がってもいいかな?

 

 

Can I get a connection?

 

僕も繋がっていいかな?

 

 

Can I get, can I get a connection?

 

繋がっていいかな?

 

 

I can see it in my, see it in my reflection

 

見えるんだ、自分の反射で見えるんだ

 

 

Oh, can I get a connection?

 

僕も繋がっていいかな?

 

 

Can I get, can I get a connection?

 

繋がってもいいかな?

 

 

Try'na find the old me

 

昔の自分の見つけようとしてるんだ

 

 

Lonely

 

孤独を

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow