カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sadder Badder Cooler~ Tove Lo

 

 

 

 

 

I'm sadder, I'm badder, I'm cooler, yeah

 

落ち込んでるけど、私はイケてるしクールなの

 

 

I'm sadder, I'm badder, I'm cooler, yeah

 

悲しいけど、私は前よりもイケてるの

 

 

Than I was when I met you

 

あなたに出会った時よりもずっと

 

 

Than I was when I met you, oh yeah (yeah)

 

あなたに会った時よりもずっとね

 

 

I'm sadder, I'm badder, I'm cooler, yeah (yeah)

 

落ち込んでるけど、私はイケてるしクールなの

 

 

 

 

 

 

 

You toast your friends 'cause I left

 

私が去ったことを友達を乾杯してたでしょ?だって

 

 

But you know I'm never coming back in

 

一度ドアを出たらもう

 

 

Once I walk out the door

 

戻ってくるつもりはないの

 

 

Screw our loose ends in this war

 

この戦いにケリをつけましょ

 

 

It was all about the power play, babe

 

いつだって攻撃ばっかりしてた

 

 

And I can't do it no more

 

もう、ウンザリなの

 

 

Heartbreak pays bills

 

でも、失恋から学ぶこともあるわ

 

 

You love, I win

 

あなたの負け、勝ったのは私

 

 

 

 

I'm sadder, I'm badder, I'm cooler, yeah

 

落ち込んでるけど、私はイケてるしクールなの

 

 

I'm sadder, I'm badder, I'm cooler, yeah

 

悲しいけど、私は前よりもイケてるの

 

 

Than I was when I met you

 

あなたに出会った時よりもずっと

 

 

Than I was when I met you, oh yeah (yeah)

 

あなたに会った時よりもずっとね

 

 

I'm sadder, I'm badder, I'm cooler, yeah (yeah)

 

落ち込んでるけど、私はイケてるしクールなの

 

 

I'm sadder, (sadder, badder, cooler)

 

前よりも落ち込んでるけど

 

 

I'm badder, I'm cooler, yeah (yeah)

 

私は今の方がイケてるし、クールなのよ

 

 

 

 

 

 

 

Love a good cry in the night

 

夜に良い涙を流すのが好きで

 

 

Oh, this sad girl life, just to it for me

 

ねえ、悲しい女の子の人生を私も味わうわ

 

 

Come to my pity party

 

惨めなパーティーに遊びに来て

 

 

Done with my pride, I don't mind

 

もうプライドなんてどうでも良いわ

 

 

I just wanna be dramatic tonight

 

私は今夜、ドラマチックに行きたいの

 

 

And make this song about me

 

そして、この曲を自分のものにしたい

 

 

Heartbreak pays bills

 

でも、失恋から学ぶこともあるわ

 

 

You love, I win

 

あなたの負け、勝ったのは私

 

 

 

 

I'm sadder, I'm badder, I'm cooler, yeah

 

落ち込んでるけど、私はイケてるしクールなの

 

 

I'm sadder, I'm badder, I'm cooler, yeah

 

悲しいけど、私は前よりもイケてるの

 

 

Than I was when I met you

 

あなたに出会った時よりもずっと

 

 

(Sadder, badder, cooler)

 

(悲しいけど、イケてるしクールなの)

 

 

Than I was when I met you, oh yeah (yeah)

 

あなたに会った時よりもずっとね

 

 

I'm sadder, (sadder, badder, cooler)

 

前よりも落ち込んでるけど

 

 

I'm badder, I'm cooler, yeah (yeah)

 

私は今の方がイケてるし、クールなのよ

 

 

 

 

 

 

 

Ooh (sadder, badder, cooler)

 

(悲しいけど、イケてるしクールなの)

 

 

Why am I cooler than you? (yeah)

 

なんで私ってあなたよりもイケてるのかな?

 

 

Ooh (sadder, badder, cooler)

 

(悲しいけど、イケてるしクールなの)

 

 

Why am I cooler than you? (yeah)

 

なんで私ってあなたよりもイケてるのかな?

 

 

Ooh (sadder, badder, cooler)

 

(悲しいけど、イケてるしクールなの)

 

 

Why am I cooler than you? (yeah)

 

なんで私ってあなたよりもイケてるのかな?

 

 

Ooh (sadder, badder, cooler)

 

(悲しいけど、イケてるしクールなの)

 

 

Why am I cooler than you? (yeah)

 

なんで私ってあなたよりもイケてるのかな?

 

 

Sadder, badder, cooler, yeah

 

悲しいけど、今の方がイケてるしクールなの

 

 

Sadder, badder, cooler, yeah, yeah

 

悲しいけど、今の方がイケてるしクールなの

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow