カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Shiver~ Maroon5

 

 

 

 

 

 

You build me up

 

キミは僕を持ち上げて

 

 

You knock me down

 

キミは僕をこき下ろす

 

 

Provoke a smile

 

笑顔を引き出して

 

 

And make me frown

 

しかめっ面にさせるんだ

 

 

You are the queen of runaround

 

キミは言い逃れの女王様

 

 

You know it's true

 

自分でもわかってるんだろ?

 

 

You chew me up

 

キミは僕を噛み砕いて

 

 

And spit me out

 

キミは僕を吐き出す

 

 

Enjoy the taste

 

味だけを楽しんで

 

 

I leave in your mouth

 

僕はキミの口の中から離れる

 

 

You look at me

 

キミは僕をみる

 

 

I look at you

 

僕もキミを見る

 

 

Neither of us know what to do

 

僕はどっちも、どうすればいいのかわからないんだ

 

 

 

 

There may not

 

キミの心に続く道は

 

 

Be another way to your heart

 

1つしかないのかもしれない

 

 

So I guess I'd better find a new way in

 

だから、新しい入り口を見つけるよ

 

 

I shiver when I hear your name

 

キミの名前が聞こえると震えてしまう

 

 

Think about you but it's not the same

 

キミのことを考えて、でも前までとは一緒じゃないよね

 

 

I won't be satisfied it's not the same

 

キミの気を引かないことには

 

 

I won't be satisfied 'til I'm under your skin

 

キミの気を引かないことには、満足できないんだ

 

 

 

 

 

 

 

Immobilized by the though of you

 

キミについての考えに固まってしまった

 

 

Paralyzed by the sight of you

 

キミの姿に麻痺してしまった

 

 

Hypnotized by the words you say

 

キミの言葉に洗脳されてしまったんだ

 

 

Not true but I believe 'em anyway

 

真実じゃないけど、とにかく信じてしまうんだ

 

 

So come to bed it's getting late

 

だからベッドにおいで、もう夜も更けてる

 

 

There's no more time for us to waste

 

僕達にはまだ無駄に使える時間があるんだ

 

 

Remember how my body tastes 

 

僕の体の味を覚えてて

 

 

You fell your heart begin to race

 

胸が高鳴ってるのわかる?

 

 

 

 

There may not

 

キミの心に続く道は

 

 

Be another way to your heart

 

1つしかないのかもしれない

 

 

So I guess I'd better find a new way in

 

だから、新しい入り口を見つけるよ

 

 

I shiver when I hear your name

 

キミの名前が聞こえると震えてしまう

 

 

Think about you but it's not the same

 

キミのことを考えて、でも前までとは一緒じゃないよね

 

 

I won't be satisfied it's not the same

 

キミの気を引かないことには

 

 

I won't be satisfied 'til I'm under your skin

 

キミの気を引かないことには、満足できないんだ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow