カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Then Because She Goes~ The 1975

 

 

 

 

You are mine, I've been drowning in you

 

キミは僕のものだよ、キミに溺れてたんだ

 

 

You fracture light again

 

また僕の光を壊したんだ

 

 

Beautiful, please don't cry, I love you

 

綺麗だね、お願いだから僕を泣かせないで、愛してる

 

 

When you leave, I cry on the inside

 

キミが居なくなると僕は部屋で泣いてるんだ

 

 

 

 

I wake up, love you, so I love you, so I say I love you, love you, love you

 

起きてもキミが好きだよ、キミが好きなんなんだ

 

 

Cry

 

泣いても

 

 

I wake up, love you, love you, love you, love you

 

起きてもキミが好きなんだ

 

 

We're supposed to leave by half-past eight

 

8時半にはお互い出ないといけないんだ

 

 

You wait for a bit

 

キミは少し待ってるけど

 

 

 

 

 

 

 

Pissed again, I've been dying to meet you

 

またさ、キミに会いたくてしょうがないんだ

 

 

You fracture light again (I love you)

 

また僕の光を壊したね

 

 

I love you, oh, I love you

 

キミを愛してるんだ

 

 

When you leave, I cry on the inside

 

キミが居なくなると僕は部屋で泣いてるんだ

 

 

 

 

Oh, so I love this, I love you, so love you, love you, love you, love you

 

だから愛してるんだ、キミのことを

 

 

Cry

 

泣いても

 

 

I will love you, love you, love you, love you, love you

 

キミが好きなんだ、キミのことが

 

 

We're supposed to leave by half-past eight

 

8時半にはお互い出ないといけないんだ

 

 

Will you stay or wait?

 

キミはここで待っててくれるかな?

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow