カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Love Me Or Leave Me~ Munn

 

 


 

 

Do you not remember?

覚えてないの?

 

You said forever

キミは永遠って言ったでしょ?

 

That you broke your promise, hmm

でも、キミは約束を破ったんだ

 

I'll thank you for the good times

キミと一緒に過ごした素敵な時間に感謝したいんだ

 

But good times aren't shit

でももう素敵な時間とは呼べない

 

If you walk out like this

もしもこんな風にキミが去ってしまうから

 

So hold your breath, count to ten

だから息を止めて、10数えて

 

Close your eyes and let this sink in 

目を閉じて噛み締めて

 

'Cause this is the last time

だって、これが最後なんだから

 

You love me that I love you back

キミと僕が愛し合うのは

 

'Cause I can't love like that

だって、僕はもうあんな風に愛せないんだ

 

 

 

Love me or leave me now

愛してくれないのなら出ていってよ

 

'Cause I can't love like that

だって、僕はもうあんな風に愛せないんだ

 

Love me, don't let me down

僕のことを愛して、がっかりさせないで

 

Why can't you love me back?

なんで僕を愛してくれないの?

 

 

 

It hurts just to know that

知ってしまうと痛み出す

 

You never noticed

キミは気付きもしてないから

 

The wreckage you've caused

キミが壊したものを

 

And the worst isn't over

もっと酷いことが待ち受けて

 

The pain just gets older

傷みは年を取っていくだけ

 

We've only begun

僕達はまだ始まったばかりなのに

 

So hold your breath, count to ten

だから息を止めて、10数えて

 

Close your eyes and let this sink in 

目を閉じて噛み締めて

 

'Cause this is the last time

だって、これが最後なんだから

 

You love me that I love you back

キミと僕が愛し合うのは

 

'Cause I can't love like that

だって、僕はもうあんな風に愛せないんだ

 

 

 

Love me or leave me now

愛してくれないのなら出ていってよ

 

'Cause I can't love like that

だって、僕はもうあんな風に愛せないんだ

 

Love me, don't let me down

僕のことを愛して、がっかりさせないで

 

Why can't you love me back?

なんで僕を愛してくれないの?

 

 

 

You swore you would

キミは誓ってた

 

You make that promise

その約束はキミがしたんだよ

 

It's broken, you broke it, you broke me

そして疲れた、キミが僕を壊したんだよ

 

And I pray for good

僕は良くなって欲しいって願った

 

But you left me hopelessly hoping

でもキミがその望みを失わせたんだ

 

What's broken could be saved

壊れたものは、救われるはずだったのに

 

 

 

Love me or leave me now

愛してくれないのなら出ていってよ

 

'Cause I can't love like that

だって、僕はもうあんな風に愛せないんだ

 

Love me, don't let me down

僕のことを愛して、がっかりさせないで

 

Why can't you love me back?

なんで僕を愛してくれないの?

 

Love me or leave me now

愛してくれないのなら出ていってよ

 

'Cause I can't love like that

だって、僕はもうあんな風に愛せないんだ

 

Love me, don't let me down

僕のことを愛して、がっかりさせないで

 

Why can't you love me back?

なんで僕のことを愛してくれないの?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow