カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Flicker~ Niall Horan

 

 



 

 

When you feel your love's been taken

 

愛が持っていかれてしまったって感じる時

 

 

When you know there's something missing

 

何かが足りないって気づいた時

 

 

In the dark, we're barely hangin' on

 

暗闇の中、僕達はかろうじて掴まってる

 

 

Then you rest your head upon my chest

 

キミは頭を僕の胸に預けてきて

 

 

And you feel like there ain't nothing left

 

そして、キミは何も残ってないように感じるから

 

 

So I'm afraid that what we had is gone

 

だから僕は二人が持ってたものが無くなったんじゃないかって怖くなる

 

 

 

 

Then I think of the start

 

その時僕は、初めの頃のことを考える

 

 

And it echoes a spark

 

何度も火花が飛ぶんだ

 

 

And I remember the magic and electricity

 

そして、その時の魔法と興奮を思い出す

 

 

Then I look in my heart

 

次に僕は自分の心を覗き込むんだ

 

 

There's a light in the dark

 

暗闇の中に光があって

 

 

Still a flicker of hope that you first gave to me

 

キミが最初にくれた希望の炎が揺らめいてる

 

 

That I wanna keep

 

それを残しておきたいんだ

 

 

Please don't leave

 

お願いだ、僕を置いていかないで

 

 

Please don't leave

 

僕を置いていかないで

 

 

 

 

 

 

 

When you lay there and you're sleeping

 

キミがそこで横になって眠ってる時に

 

 

Hear the patterns of your breathing

 

キミの規則正しい寝息が聞こえる

 

 

And I tell you things you've never heard before

 

そして僕はキミが聞いたこともないような話をする

 

 

Asking questions to the celling

 

天井に質問をして

 

 

Never knowing what you're thinking

 

キミが何を考えてるのかも分からずに

 

 

I'm afraid that what we had is gone

 

だから僕は二人が持ってたものが無くなったんじゃないかって怖くなる

 

 

 

 

Then I think of the start

 

その時僕は、初めの頃のことを考える

 

 

And it echoes a spark

 

何度も火花が飛ぶんだ

 

 

I remember the magic and electricity

 

そして、その時の魔法と興奮を思い出す

 

 

Then I look in my heart

 

次に僕は自分の心を覗き込むんだ

 

 

There's a light in the dark

 

暗闇の中に光があって

 

 

Still a flicker of hope that you first gave to me

 

キミが最初にくれた希望の炎が揺らめいてる

 

 

That I wanna keep

 

それを残しておきたいんだ

 

 

Please don't leave

 

お願いだ、僕を置いていかないで

 

 

Please don't leave

 

僕を置いていかないで

 

 

 

 

 

 

And I want this to pass

 

こんなものは過ぎ去って欲しい

 

 

And I hope this won't last

 

そしてこれが長く続かなければいい

 

 

Last too long

 

あまり長く続かないといいんだ

 

 

 

 

Then I think of the start

 

その時僕は、初めの頃のことを考える

 

 

And it echoes a spark

 

何度も火花が飛ぶんだ

 

 

I remember the magic and electricity

 

そして、その時の魔法と興奮を思い出す

 

 

Then I look in my heart

 

次に僕は自分の心を覗き込むんだ

 

 

There's a light in the dark

 

暗闇の中に光があって

 

 

Still a flicker of hope that you first gave to me

 

キミが最初にくれた希望の炎が揺らめいてる

 

 

That I wanna keep

 

それを残しておきたいんだ

 

 

Please don't leave

 

お願いだ、僕を置いていかないで

 

 

Please don't leave

 

僕を置いていかないで

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow