カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Broken Arrows~ Avicii

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

You stripped your love down to the wire

 

キミはぎりぎりまで愛を剥ぎ取ったんだ

 

 

Fire shy and cold alone outside

 

外で1人気弱に冷たく燃えて

 

 

You stripped it right down to the wire

 

キミはギリギリまで剥ぎ取ったんだ

 

 

But I see you behind those tried eyes

 

でも、その疲れた目の奥でキミが見えるよ

 

 

Now as you wade through the shadows that live in your heart

 

今、キミの心の中の影を切り抜けるように

 

 

You'll find the light that leads home (home, home)

 

自分の居場所へと導く光を見つけるだろうね(自分の居場所を)

 

 

Cause I see you for you and your beautiful scars

 

だって、僕にはキミの美しい心の傷が分かるからね

 

 

So take my hand, don't let go

 

だから手を取って、離さないで

 

 

 

 

 

 

 

Cause it's not too late, it's not too late

 

だって手遅れじゃないんだ、遅すぎないよ

 

 

I, I see the hope in your heart

 

僕は、僕はキミの心に希望を見出しをしてるんだ

 

 

And sometimes you lose and sometimes you're shooting

 

時にはキミが負けてしまったり

 

 

Broken arrows in the dark

 

折れた矢を暗闇に放ってしまうこともあるけど

 

 

But I, I see the hope in your heart

 

でも僕は、僕はキミの心に希望を見出してるんだよ

 

 

I've seen the darkness in the light

 

光の中に闇を見たことがあるんだ

 

 

The kind of blue that leaves you lost and blind

 

キミを困らせて、何も見えなくさせてしまうような、ある種の憂鬱のようなもので

 

  

The only thing that's black white

 

白黒ハッキリした、唯一のもの

 

 

Is that you don't have to walk alone this time

 

今回、1人でしなくてもいいのはキミなのかい?

 

 

We have to tear down the walls that live in your heart

 

僕達はキミの心に住み着いてる壁を壊さないといけないんだ

 

 

To find someone you call home (home, home)

 

自分の居場所に呼べる人達を探すために(自分の居場所を)

 

 

Now you see me for me and my beautiful scars

 

今なら僕がキミの美しい心の傷が分かるから

 

 

So take my hand, don't let go

 

だから僕の手を取ってよ、離さないで

 

 

 

 

 

 

 

Cause it's not too late, it's not too late

 

だって手遅れじゃないんだ、遅すぎないよ

 

 

I, I see the hope in your heart

 

僕は、僕はキミの心に希望を見出しをしてるんだ

 

 

And sometimes you lose and sometimes you're shooting

 

時にはキミが負けてしまったり

 

 

Broken arrows in the dark

 

折れた矢を暗闇に放ってしまうこともあるけど

 

 

But I, I see the hope in your heart

 

でも僕は、僕はキミの心に希望を見出してるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's not too late, it's not too late

 

手遅れじゃないよ、遅すぎないんだ

 

 

I see the hope in your heart

 

僕はキミの心に希望を見出してる

 

 

Sometimes you're losing, sometimes shooting

 

時々はキミが負けそうになるけど

 

 

Broken arrows in the dark

 

折れた矢を暗闇に放ってしまう時もあるけど...

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow