カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Rare~ Selena Gomez

 

 

 

 

 

Baby

 

ベイビー

 

 

You've been so distant from me lately

 

最近あなたが遠く感じるの

 

 

And lately

 

最近

 

 

Don't even wanna call you "baby"

 

ベイビーとも呼びたく無いくらいに

 

 

Saw us gettin' older (older)

 

2人で歳をとって

 

 

Burnin' toast in the toaster

 

トーストを焦がしたりするの

 

 

My ambitions were too high

 

そんな夢は高望みだった

 

 

Waiting up for you upstairs (upstairs)

 

あなたを二階で待ってるのに

 

 

Why you act like I'm not there?

 

なんで私がそこにいないかのようにあなたは振る舞うの?

 

 

Baby, right now it feels like

 

ベイビー、今だってこんな感じよ

 

 

 

 

It feels like you don't care

 

あなたは全く気にして無いって感じね

 

 

Why don't you recognize I'm so rare?

 

私がレアな存在だって気づいたらどうなの?

 

 

Always there

 

いつもそこにいるのに

 

 

You don't do the same for me, that's not fair

 

あなたは私のために同じようにしてくれないのね、そんなのフェアじゃ無いわ

 

 

I don't have it all

 

全てを手に入れたいわけじゃ無い

 

 

I'm not claiming to

 

それを要求してるわけでも無い

 

 

But I know that I'm special (so special) yeah

 

でも私は特別な存在ってことはわかってるの

 

 

And I'll bet there's somebody else out there

 

いつの日か現れると思ってる

 

 

To tell me I'm rare

 

私をレアな存在って言ってくれる人が

 

 

To make me feel rare

 

私をレアな存在だって思わせてくれる人が

 

 

 

 

 

 

 

Baby

 

ベイビー

 

 

Don't make me count up all the reasons to stay with you

 

あなたと一緒にいなくちゃいけない理由を数えさせないで

 

 

No reason

 

理由なんてなくて

 

 

Why you and I are not succeeding, ah-ah (mmm, ah, ah)

 

なんで私達はうまくいかないんだろう

 

 

Saw us gettin' older (oh)

 

2人で歳をとって

 

 

Burnin' toast in the toaster (ah-ha)

 

トーストを焦がしたりする

 

 

My ambitions were too high (too high)

 

そんな夢は高望みだったの

 

 

Waiting up for you upstairs (upstairs)

 

あなたを二階で待ってるのに

 

 

Why you act like I'm not there?

 

なんで私がそこにいないかのようにあなたは振る舞うの?

 

 

Baby, right now it feels like

 

ベイビー、今だってこんな感じよ

 

 

 

 

It feels like you don't care

 

あなたは全く気にして無いって感じね

 

 

Why don't you recognize I'm so rare?

 

私がレアな存在だって気づいたらどうなの?

 

 

Always there

 

いつもそこにいるのに

 

 

You don't do the same for me, that's not fair

 

あなたは私のために同じようにしてくれないのね、そんなのフェアじゃ無いわ

 

 

I don't have it all

 

全てを手に入れたいわけじゃ無い

 

 

I'm not claiming to

 

それを要求してるわけでも無い

 

 

But I know that I'm special (so special) yeah

 

でも私は特別な存在ってことはわかってるの

 

 

And I'll bet there's somebody else out there

 

いつの日か現れると思ってる

 

 

To tell me I'm rare

 

私をレアな存在って言ってくれる人が

 

 

To make me feel rare

 

私をレアな存在だって思わせてくれる人が

 

 

 

 

 

 

 

I'm not gonna beg for you

 

あなたに膝まづいてお願いなんてしないわ

 

 

I'm not gonna let you make me cry (ah, nah, nah, make me cry)

 

あなたのために涙を流すこともない

 

 

Not getting enough from you (no-oh)

 

あなたじゃ物足りないの

 

 

Didn't you know I'm hard to find? (find, hard to find)

 

わからないの?私を手に入れるのは簡単じゃないのよ

 

 

Saw us gettin' older (oh)

 

2人で歳をとって

 

 

Burnin' toast in the toaster (ah-ha)

 

トーストを焦がしたりする

 

 

My ambitions were too high (too high)

 

そんな夢は高望みだったの

 

 

Waiting up for you upstairs (upstairs)

 

あなたを二階で待ってるのに

 

 

Why you act like I'm not there?

 

なんで私がそこにいないかのようにあなたは振る舞うの?

 

 

Baby, right now it feels like

 

ベイビー、今だってこんな感じよ

 

 

 

 

It feels like you don't care

 

あなたは全く気にして無いって感じね

 

 

Why don't you recognize I'm so rare?

 

私がレアな存在だって気づいたらどうなの?

 

 

Always there

 

いつもそこにいるのに

 

 

You don't do the same for me, that's not fair

 

あなたは私のために同じようにしてくれないのね、そんなのフェアじゃ無いわ

 

 

I don't have it all

 

全てを手に入れたいわけじゃ無い

 

 

I'm not claiming to

 

それを要求してるわけでも無い

 

 

But I know that I'm special (so special) yeah

 

でも私は特別な存在ってことはわかってるの

 

 

And I'll bet there's somebody else out there

 

いつの日か現れると思ってる

 

 

To tell me I'm rare

 

私をレアな存在って言ってくれる人が

 

 

To make me feel rare

 

私をレアな存在だって思わせてくれる人が

 

 

 

 

 

 

 

Ah, ah (so rare)

 

レアな存在で

 

 

Rare

 

特別な

 

 

Ah, ah Rare

 

特別な存在なのよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow