カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Fake A Smile~ Alan Walker feat Salem Ilese

 

 

 

You and I up all night

あなたと私は一晩中起きてるの

 

Nothing's wrong, nothing's right

何かの間違いで、何が正しいのかわからない

 

I swear there walls are upside down

分かるのは壁が逆さまなこと

 

Swear the roof is underground

屋根は地面の奥にあるってこと

 

Demons don't sleep at night

悪魔は夜には眠らないの

 

Oh, oh, oh

 

 

I try to turn off mind

心を閉ざしてしまおうかな

 

Say I'm doing just fine

うまく言ってるって言って欲しいのに

 

Bur I'm screaming inside like

でも、心の中では叫んでるの、まるで

 

Say these words on repeat

何回もその言葉を繰り返して

 

While I'm tryin' to breathe

息をしようとしてる途中で

 

Now you're counting on me

今、あなたは私のことを頼りにしてるから

 

 

 

So I fake a smile

だから、私は偽りの笑顔でいる

 

But I know you know me too well

でもあなたが私のことをよく知ってるってわかってるの

 

But it's alright

でも、問題ないわ

 

You're like heaven when I'm in hell

あなたの存在が天国のようなのよ、私が地獄にいてもね

 

 

 

You were here, held me hard

あなたはそこにいて私を強く抱きしめてくれたわ

 

Tasted light but felt the dark

光と一緒に闇も感じたの

 

I'm waiting for them all to see

全てがわかるまで待ってるけど

 

I don't deserve you company

あなたは私と一緒にいるべきじゃないわ

 

To love myself is way too hard

自分を愛することは簡単じゃないのよ

 

Oh, oh, oh

 

 

I try to turn off mind

心を閉ざしてしまおうかな

 

Say I'm doing just fine

うまく言ってるって言って欲しいのに

 

Bur I'm screaming inside like

でも、心の中では叫んでるの、まるで

 

Say these words on repeat

何回もその言葉を繰り返して

 

While I'm tryin' to breathe

息をしようとしてる途中で

 

Now you're counting on me

今、あなたは私のことを頼りにしてるから

 

 

 

So I fake a smile

だから、私は偽りの笑顔でいる

 

But I know you know me too well

でもあなたが私のことをよく知ってるってわかってるの

 

But it's alright

でも、問題ないわ

 

You're like heaven when I'm in hell

あなたの存在が天国のようなのよ、私が地獄にいても

 

 

 

No sleep, no sleep

眠れないの

 

It's alright, it's alright

でも、問題ないわ

 

No sleep, no sleep

眠れないけど

 

 

 

So I fake a smile

だから、私は偽りの笑顔でいる

 

But I know you know me too well

でもあなたが私のことをよく知ってるってわかってるの

 

But it's alright

でも、問題ないわ

 

You're like heaven when I'm in hell

あなたの存在が天国のようなのよ、私が地獄にいても

 

So I fake a smile

だから、私は偽りの笑顔でいる

 

But I know you know me too well

でもあなたが私のことをよく知ってるってわかってるの

 

But it's alright

でも、問題ないわ

 

You're like heaven when I'm in hell

あなたの存在が天国のようなのよ、私が地獄にいても

 

So I fake a smile

だから、私は偽りの笑顔でいる

 

But I know you know me too well

でもあなたが私のことをよく知ってるってわかってるの

 

But it's alright

でも、問題ないわ

 

You're like heaven when I'm in hell

あなたの存在が天国のようなのよ、私が地獄にいてもね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow