カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Freeze~ Kygo

 

 

 

We out on the rooftop of your car under the sky

空の下、僕達はキミの車の屋根から顔を出して

 

I'll tell you the truth crossing my heart, hoping to die

神に誓って、キミに真実を言う

 

I don't know nobody, like you know nobody

キミみたいな人は他に知らない

 

I'm watching a star, million light years away

100万年も離れた星を見てるみたい

 

I wish I could pause, and hit replay, yeah

これを止めて、再生ボタンを押せたらいいのに

 

'Cause summers go so fast

だって、夏はすぐに過ぎ去ってしまうから

 

 

 

Darlin', can we freeze?

ダーリン、僕達を凍らせれるかな?

 

Let me save this perfect memory

この完璧な思い出を保存したいんだ

 

Remember how it feels like flying in the dark?

暗闇を飛び回った気分を覚えてる?

 

Like I must be awake inside a dream

夢の中で目覚めたみたいに

 

Darlin', can we freeze?

ダーリン、僕達を凍らせれる?

 

'Cause even though you're right here next to me

だって、キミが隣にいたとしても

 

A part of me still feels like nothing ever lasts

必ず続くものはないって気がしてる

 

Like I'm already missin' you and me

実際もうキミと僕のことを恋しがってるように

 

Oh oh, can we freeze?

僕達を凍らせれる?

 

Darlin', can we freeze?

ダーリン、僕達を凍らせれるかな?

 

Oh oh, can we freeze?

僕達を

 

Darlin', can we freeze?

ダーリン、僕達を凍らせれるかな?

 

Oh oh, can we freeze?

僕達を

 

 

 

Why am I like this? why does my mind go racing?

なんでこんなことになるのかな?鼓動は早くなるのかな?

 

This beautiful silence, but I feel like I'm always waiting

この美しい沈黙があっても、いつも待ってるみたい

 

Like it's just a matter of time 'til it shatters

これが終わってしまうのは、時間の問題なんだって

 

 

 

Darlin', can we freeze?

ダーリン、僕達を凍らせれるかな?

 

Let me save this perfect memory

この完璧な思い出を保存したいんだ

 

Remember how it feels like flying in the dark?

暗闇を飛び回った気分を覚えてる?

 

Like I must be awake inside a dream

夢の中で目覚めたみたいに

 

Darlin', can we freeze?

ダーリン、僕達を凍らせれる?

 

'Cause even though you're right here next to me

だって、キミが隣にいたとしても

 

A part of me still feels like nothing ever lasts

必ず続くものはないって気がしてる

 

Like I'm already missin' you and me

実際もうキミと僕のことを恋しがってるように

 

Oh oh, can we freeze?

僕達を凍らせれる?

 

Darlin', can we freeze?

ダーリン、僕達を凍らせれるかな?

 

Oh oh, can we freeze?

僕達を

 

Darlin', can we freeze?

ダーリン、僕達を凍らせれるかな?

 

Oh oh, can we freeze?

僕達を

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow