カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~California Waiting~ Kings Of Leon

 

 

 

 

Little Mona Lisa laying by my side

小さなモナリザが僕の横に横たわってる

 

"Crimson and Clover" pullin' overtime

「クリムゾンとクローバー」がいつまでも流れてて

 

I feel too close to be losin' touch

こんなに近いと関わりを断つことすらできない

 

By givin' in, what am I givin' up

妥協することで、何を諦めてしまったのかな?

 

Am I losin' way too much

僕は道を踏み外してしまったのかな?

 

 

 

Hey 

ねえ

 

California waiting

カリフォルニアが待ってる

 

Every little thing's gotta be just right

どんな些細なことも全て、正しくなるはずなんだ

 

Say

教えて

 

While you're tryin' to save me

キミは僕を救おうとしてるけど

 

Can't I get back my lonely life

もう、僕はあの孤独な人生に戻れないのかな?

 

 

 

I'm goin' so fast that I can't slow down

僕はあっという間に進んでしまうんだ、でも速度を落とすこともできない

 

It's hard to get up when you're spinnin' round and round

立つのがやっとで、こんなにも回ってばかりだから

 

I'd give you the news but nothin's changed

新しい知らせを話したいんだけど、何1つ変わってないんだ

 

I'd sing you a song but they blew it away

キミに歌の1つでも歌ってあげたいけど、彼らが吹っ飛ばしたんだ

 

All wrapped up in this stupid ass game

全て、覆い隠されてしまった、このゴミみたいなゲームの途中でね

 

 

 

Hey 

ねえ

 

California waiting

カリフォルニアが待ってる

 

Every little thing's gotta be just right

どんな些細なことも全て、正しくなるはずなんだ

 

Say

教えて

 

While you're tryin' to save me

キミは僕を救おうとしてるけど

 

Can't I get back my lonely life

もう、僕はあの孤独な人生に戻れないのかな?

 

Hey 

ねえ

 

California waiting

カリフォルニアが待ってる

 

Every little thing's gotta be just right

どんな些細なことも全て、正しくなるはずなんだ

 

Say

教えて

 

While you're tryin' to save me

キミは僕を救おうとしてるけど

 

Can't I get back my lonely life

もう、僕はあの孤独な人生に戻れないのかな?

 

Hey 

ねえ

 

California waiting

カリフォルニアが待ってる

 

Every little thing's gotta be just right

どんな些細なことも全て、正しくなるはずなんだ

 

Say

教えて

 

While you're tryin' to save me

キミは僕を救おうとしてるけど

 

Can't I get back my lonely life

もう、僕はあの孤独な人生に戻れないのかな?

 

 

 

Can't I get back my lonely life

もう、僕はあの孤独に戻れないのかな?

 

Can't I get back my lonely life

僕はあの孤独な人生に戻れないのかな?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow