カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Love's Grown Deep~ Kenny Nolan

 

 

 

 

 

I love you, so much

 

愛してるよ

 

 

Somewhere back in time

 

どこでだったか、昔のことだけど

 

 

You became a friend of mine

 

キミは僕の友達になってくれたんだ

 

 

And day by day we've grown a little closer

 

そして日毎に僕達は親しくなっていったね

 

 

You're my spirit to be strong

 

キミがいたから僕は強くなれたんだ

 

 

A friend when things go wrong

 

物事がうまくいかない時の友達でいてくれた

 

 

So I've written down these words to let you know

 

だから僕の思いを書き留めることにするよ、キミに伝えたくて

 

 

 

 

Loves grown deep, deep into the heart of me

 

深く育った愛は僕の奥深くにあるんだ

 

 

You've become a part of me

 

キミはもう僕の一部で

 

 

Let us plant the seed and watch it grow

 

種を植えて育つのを一緒に見守ろう

 

 

Loves grown deep, deep into the heart of me

 

深く育った愛は僕の奥底にあって

 

 

You've become a part of me

 

キミなしではもういられないよ

 

 

 

 

 

 

 

As we travel down the road

 

僕達が旅をしていく時も

 

 

Side-by-side we'll share the load

 

2人側にいて、荷を分かち合おう

 

 

Hand-in-hand we'll see each other through

 

手と手を取って、お互いを見つめよう

 

 

Though we've only just begun

 

僕達は始まったばかりだけど

 

 

Let's count our blessings one-by-one

 

祝福を1つずつ数えていこう

 

 

I thank God for life

 

人生についてキミがいることを

 

 

I thank God for you

 

神様に感謝するよ

 

 

 

 

Loves grown deep, deep into the heart of me

 

深く育った愛は僕の奥深くにあるんだ

 

 

You've become a part of me

 

キミはもう僕の一部で

 

 

Let us plant the seed and watch it grow

 

種を植えて育つのを一緒に見守ろう

 

 

Loves grown deep, deep into the heart of me

 

深く育った愛は僕の奥底にあって

 

 

You've become a part of me

 

キミなしではもういられないよ

 

 

 

 

 

 

 

And as the seasons slip away

 

季節が移り変わっても

 

 

Forever lovers we will stay

 

僕達が永遠の恋人なのは変わらない

 

 

Together, do-or-die, with all our hearts

 

心を込めて、死ぬ時も生きていくのも一緒なんだ

 

 

 

 

Loves grown deep, deep into the heart of me

 

深く育った愛は僕の奥深くにあるんだ

 

 

You've become a part of me

 

キミはもう僕の一部で

 

 

Let us plant the seed and watch it grow

 

種を植えて育つのを一緒に見守ろう

 

 

Loves grown deep, deep into the heart of me

 

深く育った愛は僕の奥底にあって

 

 

You've become a part of me

 

キミなしではもういられないよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow