カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Running Towards A Place~ The Killers

 

 

 


 

Give me the eyes that I may see 

僕に目をくれよ、僕が見ることができる目を

 

The good in my people and the trouble in me

僕の周りにはいい奴も、困らせる奴もいて

 

Give me the hands that I may lift 

僕に手をくれないかな、掲げることができる手を

 

The weight of another who's starting to drift

漂い始める誰かの重荷なんだ

 

 

 

And if we're running towards a place

もしも、僕達がある場所に向かって走ってるって言うのなら

 

Where we'll walk as one

僕達がいつか歩く場所に

 

Will the hardness of this life

この人生の辛さも

 

Be overcome?

乗り越えられるのかな?

 

If I walk the wild blue

もしも、僕がワイルドブルーを歩くのなら

 

Will you meet me there?

キミは僕に会ってくれる?

 

And shake the lightning from the locks

ほつれ髪からの稲妻に震えて

 

Of your unbound hair

キミの束ねられてない髪の

 

Can two become one?

2人は1つになれるのかな?

 

 

 

Give me a song that I may sing

僕が歌えるような歌をくれないかな?

 

That cuts like a canyon and rides on a wing

渓谷のように切り分けられて羽に乗るんだ

 

And give a heart that I may stand

僕が持てるような心をくれよ

 

For what I believe in

僕が信じるために

 

 

 

And if we're running towards a place

もしも、僕達がある場所に向かって走ってるって言うのなら

 

Where we'll walk as one

僕達がいつか歩く場所に

 

Will the hardness of this life

この人生の辛さも

 

Be overcome?

乗り越えられるのかな?

 

If I walk the wild blue

もしも、僕がワイルドブルーを歩くのなら

 

Will you meet me there?

キミは僕に会ってくれる?

 

And shake the lightning from the locks

ほつれ髪からの稲妻に震えて

 

Of your unbound hair

キミの束ねられてない髪の

 

Can two become one?

2人は1つになれるのかな?

 

 

 

Can you see the world

キミはその世界が見える?

 

In a grain of sand?

砂の粒の中の

 

Can you find heaven in a wildflower

野生の花から天国を見つけられる?

 

Hold it in the palm of your hand?

キミの手のひらに掴んでてよ

 

The moment we met

僕達が出会った時が

 

Burst like a star

星のように爆発するんだ

 

Onto the canvas of the skyline, purple and gold

地平線のキャンバスの上にある紫色と金色に

 

We're in this together, I ain't never letting go

僕達は一緒さ、僕はどこにも行きはしないさ

 

Because we're running towards a place

だって、ある場所に向かって僕達は走ってるんだ

 

Where we'll walk as one

僕達が歩くだろう場所に

 

And the sadness of this life

この人生の悲しみも

 

Will be overcome

乗り越えられるだろう

 

If I lay with you in love

もしも、僕がキミと愛に埋まるのなら

 

Will you meet me there?

キミは僕と会ってくれる?

 

And shake the lightning from the locks

ほつれ髪からの稲妻に震えるの?

 

Of your unbound hair

キミの束ねられてない髪の

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow