カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Only You~ Alicia Keys

 

 

 

I am nothing without you here

あなたがここにいないのなら、私でいる価値なんてないの

 

With you, I love without fear

あなたと一緒、恐れずに愛してるわ

 

Nothing, oh, nothing they say about you

価値なんてない、彼らがあなたについて言うことなんて価値がないのよ

 

Has meaning to me

私のために意味を持つの

 

 

 

We won't let nothing

私達は無価値になんてさせないわ

 

Take this sweet something

この甘い何かを受け取って

 

'Cause I don't want nothing

だって、無価値なんて欲しくないんだもの

 

Only you

あなただけ

 

 

 

For you I come, guns blazing

あなたのために私は行くわ、全力でね

 

Crazy as love is it's amazing

愛で狂ってるのは素晴らしいこと

 

Without the lover found my best friend

愛する人なしで親友を見つけたの

 

And I love you

あなたを愛してるわ

 

 

 

We won't let nothing

私達は無価値になんてさせないわ

 

Take this sweet something

この甘い何かを受け取って

 

'Cause I don't want nothing

だって、無価値なんて欲しくないんだもの

 

Only you

あなただけ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow