カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Mr. Loverboy~ Little Mix

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら恋人になれるの

 

 

I can be your love

 

あなたとなら愛を育めるわ

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら恋人になれるし

 

 

I can be your love

 

あなたとなら愛を育めるの

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら恋人になれるし

 

 

I can be your love

 

愛を育めるの

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loving you feels so right

 

あなたが運命の人みたい

 

 

From the way you kiss me

 

そのキスの仕方で

 

 

And how you hold me tight, no

 

その抱きしめ方でわかるの

 

 

And every day with you is a surprise

 

あなたと居ると、毎日がすごく新鮮で

 

 

You put a smile on my face

 

私を自然と笑顔にさせてくれる

 

 

Don't ever wanna have to say goodbye

 

サヨナラなんて言いたくないわ

 

 

I can't lie

 

私は嘘もつけない

 

 

Yeah, you had me at hello

 

そうよ、初対面の時からの一目惚れ

 

 

And it's something you should know, baby

 

あなたに気持ちを伝えたいの

 

 

Boy, you keep on blowing my mind

 

ねえ、私はあなたに夢中なの

 

 

Caught up in my emotions

 

私の気持ちを聞いて

 

 

You can be my Mr. loverboy

 

あなたは私の恋人になれる

 

 

The way you make me feel inside

 

一緒に居ると心地良いし

 

 

Come back over and over

 

忘れてた感覚を呼び戻すの

 

 

 

Won't you be my Mr. lover, Mr. loverboy?

 

私と、付き合ってくれないかな?

 

 

 

 

 

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら恋人になれるの

 

 

I can be your love

 

あなたとなら愛を育めるわ

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら恋人になれるし

 

 

I can be your love

 

あなたとなら愛を育めるの

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら恋人になれるし

 

 

I can be your love

 

愛を育めるの

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら

 

 

 

Start on something brand new

 

最高のカップルになるって

 

 

Got me second guessing

 

私に出来るのかな?

 

 

If it's really true

 

もしも、あなたが本気なら

 

 

Touching from cheek to cheek

 

頬に手を当てて

 

 

And my knees are shaking

 

膝が震えてるの

 

 

Got me feeling weak

 

だって、本当に夢みたいだから

 

 

I can't lie

 

嘘なんかついてないわ

 

 

Yeah, you had me at hello

 

そう、初めて見た時から一目惚れだったの

 

 

And it's something you should know, baby

 

そして、あなたに気持ちを伝えたいの

 

 

Boy, you keep on blowing my mind

 

ねえ、私はあなたに夢中なの

 

 

Caught up in my emotions

 

私の気持ちを聞いて

 

 

You can be my Mr. loverboy

 

あなたは私の恋人になれるの

 

 

The way you make me feel inside

 

一緒に居ると心地良くて

 

 

Come back over and over

 

ずっと忘れてた感覚を呼び起こすの

 

 

Won't you be my Mr. lover, Mr. loverboy?

 

私と、付き合ってくれないかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Won't won't you you be my loverboy

 

私の恋人になってくれない?

 

 

Won't won't you you be my loverboy

 

私の恋人になってくれない?

 

 

Hoping you'll be mine mine mine

 

なってくれると嬉しいけど

 

 

Hoping you'll be mine mine mine

 

なってくれると嬉しいけど

 

 

Just keep blowing my mind

 

私を離さないでね

 

 

Boy, you keep on blowing my mind

 

ねえ、あなたに夢中なの

 

 

Caught up in my emotions

 

私の気持ちを聞いて

 

 

You can be my Mr. loverboy

 

あなたは私の恋人になれるの

 

 

The way you make me feel inside

 

一緒に居ると心地良くて

 

 

Come back over and over

 

ずっと忘れてた感覚を呼び起こすの

 

 

Won't you be my Mr. lover, Mr. loverboy?

 

私と、付き合ってくれないかな?

 

 

 

 

 

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら恋人になれるの

 

 

I can be your love

 

あなたとなら愛を育めるわ

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら恋人になれるし

 

 

I can be your love

 

あなたとなら愛を育めるの

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら恋人になれるし

 

 

I can be your love

 

愛を育めるの

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら恋人になれるの

 

 

I can be your love

 

あなたとなら愛を育めるわ

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら恋人になれるし

 

 

I can be your love

 

あなたとなら愛を育めるの

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら恋人になれるし

 

 

I can be your love

 

愛を育めるの

 

 

You can be my lover

 

あなたとなら

 

 

 

 

 

 

 

You can be my Mr. loverboy

 

あなたなら、最高の彼氏になるわ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow