カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Polly~ Nirvana

 

 



Polly wants a cracker

ポリーが「お菓子をください」だって

 

I think I should get off her first

先に彼女を襲った方がいいのかな

 

I think she wants some water

きっと水が欲しいんだろうね

 

To put out the blow torch

バーナーの火を消すために

 

It isn't me

僕は怖くない

 

We have some seed

ほら、食べて

 

Let me clip

僕に切らせてよ

 

Your dirty wings

その汚れた羽を

 

 

 

Let me take a ride

キミに乗らせろ

 

Don't cut yourself

自分を傷つけるな

 

I want some help

手伝ってくれよ

 

To please myself

僕を喜ばせるために

 

I've got some rope

ロープがある

 

You have been told

キミには言ったよな

 

I promise you

約束するよ

 

I have been true

嘘はつかないさ

 

Let me take a ride

キミに乗らせろよ

 

Don't cut yourself

自分を傷つけるな

 

I want some help

手伝ってくれ

 

To please myself

僕を喜ばせるために

 

 

 

Polly wants a cracker

「お菓子を頂戴」だって

 

Maybe she would like some food

もっと欲しいのかな?

 

She asks me to untie her

紐を解いて欲しいんだって

 

A chase would be nice for a few

追いかけっこもいいかもね

 

It isn't me

僕は怖くない

 

We have some seed

ほら、お食べよ

 

Let me clip

切らせてくれ

 

Your dirty wings

その汚れた羽を

 

 

Let me take a ride

キミに乗らせろよ

 

Don't cut yourself

自分を傷つけるな

 

I want some help

手伝ってくれ

 

To please myself

僕を喜ばせるために

 

I've got some rope

ロープがある

 

You have been told

キミには言ったよな

 

I promise you

約束するよ

 

I have been true

嘘はつかないさ

 

Let me take a ride

キミに乗らせろよ

 

Don't cut yourself

自分を傷つけるな

 

I want some help

手伝ってくれ

 

To please myself

僕を喜ばせるために

 

 

Polly said

ポリーは言ったんだ

 

Polly says her back hurts

「背中が痛い」って

 

And she's just as bored as me

僕と同じように退屈だって

 

She caught me off my guard

彼女は僕の不意をついて逃げたんだ

 

It amazes me, the will of instinct

驚いたよ、本能の意志ってやつだな

 

 It isn't me

僕は怖くない

 

We have some seed

ほら、食べて

 

Let me clip

僕に切らせてよ

 

Your dirty wings

その汚れた羽を

 

 

 

Let me take a ride

キミに乗らせろ

 

Don't cut yourself

自分を傷つけるな

 

I want some help

手伝ってくれよ

 

To please myself

僕を喜ばせるために

 

I've got some rope

ロープがある

 

You have been told

キミには言ったよな

 

I promise you

約束するよ

 

I have been true

嘘はつかないさ

 

Let me take a ride

キミに乗らせろよ

 

Don't cut yourself

自分を傷つけるな

 

I want some help

手伝ってくれ

 

To please myself

僕を喜ばせるために

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow