カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Because Of You~ Kelly Clarkson

 

 

 

 

 

 

 

I will not make the same mistakes that you did

 

絶対にあなたと同じ間違いはしないわ

 

 

I will not let myself cause my heart so much misery

 

あの時のことは今でも悲しずぎるから、繰り返してはいけないわ

 

 

I will not break the way you did

 

あなたが歩んだような道は選ばない

 

 

You fell so hard

 

あなたもとても辛かったのね

 

 

I've learned the hard way to never let it get that her

 

だからわかったの、このままではダメだって

 

 

 

 

 

 

 

Because of you

 

あなたがいたから

 

 

I never stray too far from the sidewalk

 

私はしっかり自分の道を見つけることが出来たの

 

 

Because of you

 

だって、あなたがいたから

 

 

I learned to play on the safe side

 

私は間違った道を進まずに済んだの

 

 

So I don't let hurt

 

だから私は傷つかなくて

 

 

Because of you

 

でもあなたのせいで

 

 

I find it hard to trust

 

誰かを信じるのが難しくなったの

 

 

Now only me, but everyone around me

 

私自身のことも、私の周りの人達のことも

 

 

Because of you

 

だってあなたのせいで

 

 

I am afraid

 

私はとても怯えてるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I lose my way

 

私は迷ってる

 

 

And it's not too long before you point it out

 

でもあなたはとっくにそんなこと知ってたのね

 

 

I cannot cry

 

泣いたりなんてしないわ

 

 

Because I know that's weakness in your eyes

 

だってあなたの瞳の中にある弱さだって知ってるから

 

 

I'm forced to fake a smile, a laugh

 

私はどんな時でも笑わなきゃいけないの

 

 

Every day of my life

 

毎日そうしないとダメね

 

 

My heart can't possibly break

 

私の心は壊れたりなんかしないわ

 

 

When it wasn't even whole to start with

 

これから苦しみが始まろうとしてもね

 

 

 

 

 

 

 

Because of you

 

あなたがいたから

 

 

I never stray too far from the sidewalk

 

私はしっかり自分の道を見つけることが出来たの

 

 

Because of you

 

だって、あなたがいたから

 

 

I learned to play on the safe side

 

私は間違った道を進まずに済んだの

 

 

So I don't let hurt

 

だから私は傷つかなくて

 

 

Because of you

 

でもあなたのせいで

 

 

I find it hard to trust

 

誰かを信じるのが難しくなったの

 

 

Now only me, but everyone around me

 

私自身のことも、私の周りの人達のことも

 

 

Because of you

 

だってあなたのせいで

 

 

I am afraid

 

私はとても怯えてるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I watched you die

 

あなたが死んだのを見たの

 

 

I heard you cry

 

あなたが泣く声も聞いた

 

 

Every night in your sleep

 

毎晩寝る時に泣いてたわね

 

 

I was so young

 

私はとても幼くて

 

 

You should have knows better than to lean on me

 

私なんかに頼るのは意味がないの

 

 

You never thought of anyone else

 

あなたは誰のことも考えようともしなくて

 

 

You just saw your pain

 

痛くて苦しんでて

 

 

And now I cry

 

私も今、泣いてるの

 

 

In the middle of the night

 

真夜中に

 

 

For the same damn thing

 

あなたが苦しんでたことと同じことで

 

 

 

 

 

 

 

Because of you

 

あなたがいたから

 

 

I never stray too far from the sidewalk

 

私はしっかり自分の道を見つけることが出来たの

 

 

Because of you

 

だって、あなたがいたから

 

 

I learned to play on the safe side

 

私は間違った道を進まずに済んだの

 

 

So I don't let hurt

 

だから私は傷つかなくて

 

 

Because of you

 

でもあなたのせいで

 

 

 

 

 

 

I tried my hardest just to forget everything

 

あの時のことを全て忘れるのに必死だったの

 

 

Because of you

 

あなたがいたから

 

 

I don’t know how to let anyone else in

 

私にはわからないの、どうやってこれを受け入れたらいいのか

 

 

Because of you

 

だって、あなたがいたから

 

 

I'm shamed of my life because it's empty

 

私には何もかもが空っぽ

 

 

Because of you

 

あなたのせいで

 

 

I am afraid

 

怖いのよ

 

 

Because of you

 

だって、あなたがいたから

 

 

Because of you

 

あなたのせいだからね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

See You Tomorrow