カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Actions~ John Legend

 

 

 

Hey, yeah

ねえ

 

La-da-da, da-da

 

 

La-da-da-, da-da, la-da

 

 

La-da-da-da-da, here I go again

僕は諦めない

 

With another love song that I wasted

無駄にしたラブソング

 

Just another love run out of patience

忍耐をなくしてしまった恋

 

She don't want it, she don't need it

彼女はそんなもの求めてないんだ

 

Every other word coming from my pen

僕がどんな言葉を綴っても

 

She throw back in my face, saying where you been

彼女はこう言ってくるんだ、「どこにいたの」って

 

I sound so poetic but it feels like I let it slip away, slip away

僕のは詩か何かのようにきこえるのかな?でもそう言うつもりじゃないんだけど

 

I wanna show my love is strong

僕の愛は強いって証明したいんだ

 

Make her feel it when I'm home

僕が家にいても愛を感じて欲しいよ

 

No faking, no mistaking

偽りも間違いもなくて

 

She can feel me when I'm gone

離れてても愛を感じて欲しい

 

 

 

And actions speak louder than, speak louder than, speak louder than love songs

行動するよりも大きな声で叫ぶさ、ラブソングなんかよりも

 

And melodies they carry on

メロディが流れて

 

Actions speak louder than, speak louder than, speak louder than love songs

行動するよりも大きな声で叫ぶさ、ラブソングなんかよりも

 

I've been doing it all wrong

僕はずっと間違ってたみたいなんだ

 

 

 

La-da-da-da-da, here I go again

僕は諦めない

 

Just a couple of friends with some benefits

ただ、セフレのような関係を結んだりして

 

She gave me all of her love then I waste it

彼女は愛を全て捧げてくれたのに、僕はそれを無駄にしてしまった

 

I wrote a new song, then eased it

新しい曲を書いたのにそれも消したよ

 

Oh, every other thing that I've said before

前にも口にした事がある言葉なんだ

 

Said you don't wanna hear about it anymore

キミはもう聞きたくないんだろうね

 

I feel so creative but it feels like there's nothing left to say to make you stay

いい考えだって思ってたんだけどキミを留めておくために、言うことなんて何もないんだ

 

I wanna show my love is strong

僕の愛は強いって証明したいんだ

 

Make her feel it when I'm home

僕が家にいても愛を感じて欲しいよ

 

No faking, no mistaking

偽りも間違いもなくて

 

She can feel me when I'm gone

離れてても愛を感じて欲しい

 

 

 

And actions speak louder than, speak louder than, speak louder than love songs

行動するよりも大きな声で叫ぶさ、ラブソングなんかよりも

 

And melodies they carry on

メロディが流れて

 

Actions speak louder than, speak louder than, speak louder than love songs

行動するよりも大きな声で叫ぶさ、ラブソングなんかよりも

 

I've been doing it all wrong

僕はずっと間違ってたみたいなんだ

 

 

 

La-da-da-da-da, la-da-da-da-da away

離れて

 

La-da-da-da-da, la-da-da, all day

一日中歌うよ

 

She don't wanna hear, don't wanna hear a word I say, a word I say

彼女は聞きたくないんだろうな、僕の言葉なんて

 

La-da-da-da-da, la-da-da-da-da away

離れて

 

La-da-da-da-da, la-da-da, all day

一日中歌うよ

 

She don't wanna hear, don't wanna hear a word I say, a word I say

彼女は聞きたくないんだろうな、僕の言葉なんて

 

 

 

Actions speak louder than, speak louder than, speak louder than love songs

行動するよりも大きな声で叫ぶさ、ラブソングなんかよりも

 

And melodies they carry on

メロディが流れて

 

Actions speak louder than love, speak louder than love songs

行動するよりも大きな声で叫ぶさ、ラブソングなんかよりも

 

I've been doing it all wrong

僕はずっと間違ってたみたいなんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good Time♪

 

See You Tomorrow