カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Blow~ Ke$ha

 

 

 


 

Dance

踊りましょ

 

Back door cracked

裏口を壊して

 

We don't need a key

鍵なんて必要ないの

 

We get in for free

自由を求めてクラブに入っていく

 

No VIP sleaze

VIPルームなんていらないの

 

Drink that kool-aid

フルーツジュースを飲んで

 

Follow my lead

私について来て

 

Now you're one of us

もうあなたは私達の仲間よ

 

You're coming with me

私と一緒に来て

 

It's time to kill the lights and shut the DJ down

明かりを切って、そのDJもいらない

 

This place about to

ここは今から

 

Tonight we're taking over, no one's getting out

今夜は私達が乗っとるの、誰も逃さないわ

 

 

 

This place about to blow

ここで今から

 

This place about to blow

弾けるの

 

This place about to blow

ここで今から

 

This place about to blow

弾けるのよ

 

This place about to 

ここで今から弾けるのよ

 

 

 

Now what (what)

どうしようかな

 

We're taking control

私達が支配してるから

 

We get what we want

欲しいものは手に入れる

 

We do what you don't

みんながやらないことをするの

 

Dirt and glitter cover the floor

フロアは埃と輝きでいっぱい

 

We're pretty and sick

私達は可愛くてどこか病気

 

We're young and we're bored (ha)

若くて暇なのよ

 

It's time to lose your mind and let the crazy out 

狂って、一緒におかしくなりましょう

 

This place about to

ここから

 

Tonight we're taking names 'cause we don't mess around

今夜はふざけるのよ

 

 

This place about to blow

ここで今から

 

This place about to blow

弾けるの

 

This place about to blow

ここで今から

 

This place about to blow

弾けるのよ

 

This place about to 

ここで今から弾けるのよ

 

 

 

Go-go-go-go insane

どんどん狂って

 

Go insane

おかしくなるの

 

Throw some glitter

輝きを振りまいて

 

Make it rain on 'em

みんなで雨に変えるの

 

Let me see them hands

みんな手を上げて

 

Let me, let me see them hands

みんな、私に手を見せて

 

Go insane

おかしくなるの

 

Go insane

おかしくなるの

 

Throw some glitter

輝きを振りまいて

 

Make it rain on 'em

みんなで雨に変えるの

 

Let me see them hands

みんな手を上げて

 

Let me, let me see them hands

みんな、私に手を見せて

 

We are taking over

私達が乗っとるのよ

 

Get used to it

私達のやり方に慣れてね

 

 

 

This place about to blow

ここで今から

 

This place about to blow

弾けるの

 

This place about to blow

ここで今から

 

This place about to blow

弾けるのよ

 

This place about to 

ここで今から弾けるのよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow