カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Young~ Sam Smith

 

 

 

 

I want to be wild and young

若いまま、自由にしてたいんだ

 

And not be afraid to lose

負けることを恐れないで

 

Cry on my own, me and my bottle

独りぼっちで泣いて、そこにはボトルと酒と僕だけで

 

These are the things I choose

これが僕の選んだ道なんだ

 

 

 

But they're watching me, Judging me

でも彼らに見られてて、その場で判断される

 

Making me feel so used

きっと僕は利用されてるんだろう

 

Can't you see that all I wanna do is get a little wild, get a little high

僕がやりたいことは少しだけ楽しんで、ハイになること

 

Kiss a hundred boys and not feel like I'm tied to them

100人の男の子とキス、自由な気分になれるんだ

 

If you wanna judge me, then go and load the gun

もしも、僕を批判するのなら銃弾を入れないよ

 

I've done nothing wrong, I'm young

間違いなんて犯してない、ただ若いだけなんだ

 

 

 

Oh-oh, oh-oh

 

 

I wanna fight and fall off the tables

戦いたいんだ、僕達はテーブルから落ちて

 

Then wake to regret last night

目覚めて、昨日の夜を後悔するんだ

 

My heavy heart pounds deep like a dagger

僕の重たい心臓は脈を打って、剣のように深くね

 

'Cause I'm not afraid pounds to bite

だって噛み付く準備はできてるんだ

 

 

 

But they're watching me, Judging me

でも彼らに見られてて、その場で判断される

 

Making me feel so used

きっと僕は利用されてるんだろう

 

Can't you see that all I wanna do is get a little wild, get a little high

僕がやりたいことは少しだけ楽しんで、ハイになること

 

Kiss a hundred boys and not feel like I'm tied to them

100人の男の子とキス、自由な気分になれるんだ

 

If you wanna judge me, then go and load the gun

もしも、僕を批判するのなら銃弾を入れないよ

 

I've done nothing wrong, I'm young

間違いなんて犯してない、ただ若いだけなんだ

 

 

 

Get a little wild, get a little high

少しだけ、楽しんでハイになるんだ

 

Kiss a hundred boys and not feel like I'm tied to them

100人の男の子とキス、自由な気分になれるんだ

 

If you wanna judge me, then go and load the gun

もしも、僕を批判するのなら銃弾を入れないよ

 

I've done nothing wrong, I'm young

間違いなんて犯してないよ、ただ若いだけなんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow