カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Wonder~ Shawn Mendes

 

 

 

 

I wonder if I'm being real

正直になれてるのかな

 

Do I speak my truth or do I filter how I feel?

ありのままなんかじゃなくて、感情にフィルターをかけてるのかな?

 

I wonder, wouldn't it be nice

こんな感じだったら、素敵だろうね

 

To live inside a world that isn't black and white?

モノクロじゃない世界に住むとかどんな感じなのかな?

 

I wonder what it's like to be my friends

僕の友達になるってどんな感じなのかな?

 

Hope that they don't think I forget about them

僕達が彼らを忘れたなんて思ってほしくないんだ

 

I wonder, I wonder

どうなのかな

 

 

 

Right before I close my eyes

目を閉じる瞬間

 

The only thing that's on my mind

僕の心にある、たった1つのもの

 

Been dreamin' that you feel it too

キミも同じ気持ちでいてくれたら

 

I wonder what it's like to be loved by you, yeah

どんな感じなのかな、キミから愛されるって

 

I wonder what it's like

どんな感じなのかな

 

I wonder what it's like to be loved by

愛されるって、どんな感じなんだろう

 

 

 

I wonder why I'm so afraid

なんで、こんなに怖いのかな

 

Of saying something wrong, I never said I was a saint

間違ったことを行ってしまうこと、聖人って名乗ったこともないのに

 

I wonder conditioned to feel like it makes me less of a man

何でなのかな、顔を覆って涙を流して男らしくないって言われるのになれてしまったんだ

 

And I wonder if someday you'll be by my side

キミがそばにいてくれたら、って考えて

 

And tell me that the world will end up alright

世界は無事に終わるんだって聞かせてほしい

 

I wonder, I wonder

そんなことを、考えてるんだ

 

 

 

Right before I close my eyes

目を閉じる瞬間

 

The only thing that's on my mind

僕の心にある、たった1つのもの

 

Been dreamin' that you feel it too

キミも同じ気持ちでいてくれたら

 

I wonder what it's like to be loved by you, yeah

どんな感じなのかな、キミから愛されるって

 

I wonder what it's like

どんな感じなのかな

 

I wonder what it's like to be loved by

愛されるって、どんな感じなんだろう

 

 

 

I wonder what it's like to be loved by you, yeah

キミから愛されるって、どんな感じなんだろう

 

I wonder what it's like to be loved by you

キミから愛されるって

 

I wonder what it's like to be loved by

愛されるって、どんな感じなのかな

 

 

 

Right before I close my eyes

目を閉じる瞬間に

 

The only thing that's on my mind

僕の心にある、たった1つのもの

 

Been dreamin' that you feel it too

キミも同じ気持ちでいてくれたら

 

I wonder what it's like to be loved by you

どんな感じなのかな、キミから愛されるって

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow