カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Space Melody~ Edward Artemyev

 

 

 

 

Maybe I'm a dreamer

私は夢みがちで

 

Maybe I'm a fool for you

あなたのためなら周りが見えてないのかも

 

But I think I'm a believer

でも、私は信じ抜く人よ

 

I believe in something new

新しいものを信じてるわ

 

Maybe I'm a liar

多分、私は嘘つきなの

 

But maybe I would tell the truth

でも多分、真実を話すかもしれない

 

I think we gotta hold on

持ち堪えないといけないって思うの

 

And I hope it's not too late for us to change

私たちが変わるには遅くないって信じて

 

Will I see your face

あなたの顔を見られるのかな?

 

Somewhere in a better place?

もっといい場所で

 

 

 

Maybe I'm a dreamer

私は夢みがちで

 

Maybe I'm a fool for you

あなたのためなら周りが見えてないのかも

 

But I think I'm a believer

でも、私は信じ抜く人よ

 

I believe in something new

新しいものを信じてるわ

 

Maybe I'm a liar

多分、私は嘘つきなの

 

But maybe I would tell the truth

でも多分、真実を話すかもしれない

 

I think we gotta hold on

持ち堪えないといけないって思うの

 

And I hope it's not too late for us to change

私たちが変わるには遅くないって信じて

 

Will I see your face

あなたの顔を見られるのかな?

 

Somewhere in a better place?

もっといい場所で

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow