カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~When I'm Alone~ Ananya Birla

 

 

 

Tell me what you can recall about me

私のことをどう考えてるか

 

Who was that girl

教えて、その娘は誰だったの

 

What was that world

その娘の世界は何だったのかって

 

All the things I did before

昔、やってたことが

 

Can't seem to do them anymore

もう、出来なくなったみたいで

 

Who was that girl

その娘は誰だったのか

 

What was that world

その娘の世界は何だったのか

 

No, no, no

いや、違うの

 

 

 

Maybe I could get to know me

多分、私は自分のことを理解することができるの

 

"And what" I need, when I'm alone

私は1人の時に必要なことも

 

Slowly I could learn to love me

そうしたらゆっくりと自分のことが好きになるかもね

 

"And what" I see, when I am alone

そして、私は1人の時に見えてることもね

 

 

 

I can feel the eyes on me

私は世間からの目線を感じるの

 

But can they truly ever see

でも、彼らはホントに見えるのかな?

 

Who is that girl?

その娘は誰なの?

 

What is her world?

その娘の世界は何なの?

 

So can I know when to care

私はいつ、気にすれば良いのか教えてくれる?

 

Or can I just learn to love myself again

それか自分のことをどうやって大事にすれば良いのか学べる?

 

 

 

Maybe I could get to know me

多分、私は自分のことを理解することができるの

 

"And what" I need, when I'm alone

私は1人の時に必要なことも

 

Slowly I could learn to love me

そうしたらゆっくりと自分のことが好きになるかもね

 

"And what" I see, when I am alone

そして、私は1人の時に見えてることもね

 

 

 

I can feel me getting stronger

私は一言の言葉とささやきを

 

With every word and whisper

言われる度に苦しんでるけど

 

I've been bleeding

私自身が強くなってる気がするの

 

I have learnt how to heal

私は治し方を覚えたの

 

Now an I something to believe in

今、私は信じても良い人になっのよ

 

 

 

Maybe I could get to know me

多分、私は自分のことを理解することができるの

 

"And what" I need, when I'm alone

私は1人の時に必要なことも

 

Slowly I could learn to love me

そうしたらゆっくりと自分のことが好きになるかもね

 

"And what" I see, when I am alone

そして、私は1人の時に見えてることもね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow