カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Milk It~ Nirvana

 

 

I am my own parasite

僕は自分に寄生して

 

I don't need a host to live

宿主なんて必要ないんだ

 

We feed off of each, other

僕達は共食いをしてるような感じで

 

We can share our endorphins

エンドルフィンも分かち合えるんだ

 

 

 

Doll steak

人形のステーキ

 

Test meat

検査の肉

 

 

 

Look on the bright side, suicide

明るい側に目をやると、自殺行為なんだ

 

Lost eyesight I'm on your side

視界を失うと僕もキミのそばで

 

Angel left wing, right wing, broken wing

天使の左翼、右翼、そして壊れた翼

 

Lack of iron and or sleeping

鉄分か睡眠不足で

 

I own my own pet virus

僕にはペットのウイルスがいて

 

I get to pet and name her

彼女を可愛がってる名前までつけて

 

Her milk is my shit

彼女のミルクは僕の肥やし

 

My shit it is her milk

僕の肥やしは彼女のミルクになるんだ

 

 

Test meat

検査の肉

 

Doll steak

人形のステーキ

 

Doll steak

人形のステーキ

 

Test meat

検査の肉

 

 

Protector of the kennel

荒屋を守って

 

Ecto-plasma, Ecto-skeletal

外径質、外骨格

 

Obituary birthday

死んだその日が誕生日で

 

Your scent is still here

立ち直ったここでも

 

In my place of recovery

またキミの匂いがするんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow