カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Gunner~ Machine Gun Kelly

 

 

 

 

 

 

"Bring him to me?"

 

彼を連れて来て

 

 

"Who, my queen?"

 

誰のことでしょうか?女王様

 

 

"The Gunner?"

 

ガンナーよ

 

 

Ayy, my walk is so cocky the bounces don't even stop me

 

僕の歩きは自信過剰さ、ガードマンでも僕を止められなくて

 

 

Ain't no pet down, no ID

 

ボディチェックもI Dもなしで

 

 

They know me, that shit obvi

 

みんな僕を知ってる、見ての通りさ

 

 

Bitch I pack out the lobby just from fans tryna fund me

 

ビッチ、僕は僕を探そうとしてるファン達でロビーを埋めるんだ

 

 

I got daughters and mothers tryna fuck with the gunner

 

ガンナーと一緒に決めようとしてる娘も母親もいるんだ

 

 

Two tone suit like the Joker

 

二色のスーツはジョーカーみたいで

 

 

My Harley Quinn wears a choker

 

ハーレー・クィーンは首輪をしてる

 

 

Let them suicide doors up

 

彼らに自殺扉を開かせて

 

 

So much smoke, can't photo us

 

たくさん吸ってから、僕達を撮ることは出来ないさ

 

 

I'm out west like the gold rush,

 

僕はゴールドラッシュの西にいる

 

 

1942 poured up

 

1942年物のテキーラを注いで

 

 

I ain't spent one night sober since I turned 20 years old

 

20歳になってからはシラフで一夜を過ごすことはないよ

 

 

But I'm on my Jeezy in 2005 "trap of die" shit

 

でも、2005年のJezzyの罠か死は聴いてるぜ

 

 

The everyday 100, this ain't no facade shit

 

毎日がリアルで、ウワベなんてないんだ

 

 

This that "look me in my eyes and don't you fuckin' lie" shit

 

これは「僕の目を見ろ、嘘をつくんじゃない」ってことさ

 

 

Still don't need opinions

 

意見なんて必要なくて

 

 

Bitch, most these artists my minions, whoa

 

ビッチよ、ほとんどのアーティストは僕の子分さ

 

 

Any weed around me finna get burnt 

 

僕の周りの葉っぱは燃えようとしてる

 

 

No lie, I'm on fire

 

嘘はないし、僕は燃えてる

 

 

Hogtie anybody need a realization that they fuckin' with the wrong guy

 

間違った野郎とヤりたがる奴らは阻害するさ

 

 

I am the Alpha Omega, came from Sonic on a Sega

 

僕がアルファオメガで、セガソニックの出身さ

 

 

Crumbling chronic on the table

 

テーブルの上で葉っぱをすりつぶして

 

 

Mumbling lyrics in the basement

 

地下で作った歌詞をブツブツ呟い

 

 

Like I'm finna go Super Saiyan

 

まるで僕はスーパーサイヤ人になるんだ

 

 

I'm saying I ain't had a plan coming out the land

 

プランなしで国を出るって言ってるんだ

 

 

Hanging with my man, train slang a gram

 

ツレと遊んで、葉っぱを吸うんだ

 

 

Just to rent a van, just to try and tour

 

ただバンを借りて、ツアーするんだ

 

 

Turn some common clouting in to couture

 

普通の服をハイファッションにして

 

 

Steal money from the sewer

 

下水道から金を盗む

 

 

Look at all the I been doing

 

僕がして来たことを見ろよ

 

 

All them years I couldn't afford, places in the morgue

 

ずっと僕は金がなかったんだ、霊安室

 

 

We are not the same, say the fuckin' name

 

僕達は同じじゃないさ、この名前を言ってみろよ

 

 

 

 

 

 

 

I am the gunner (the gunner, the gunner)

 

僕がガンナーさ

 

 

I am the gunner (the gunner, the gunner)

 

僕がガンナーさ

 

 

I am the gunner (the gunner, the gunner)

 

僕がガンナーさ

 

 

I am the gunner (the gunner, the gunner)

 

僕がガンナーさ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Let's do this for real, ay

 

マジでやってやろうぜ

 

 

Super sonic, super sonic

 

スーパーソニック

 

 

Psychedelics and some chronic

 

幻覚に葉っぱ

 

 

Still remain a trending topic

 

まだ話題のトピックが残ってるさ

 

 

Five movies, let's be honest, what you call it?

 

5つの映画、正直になろう、なんて言うのかな?

 

 

That's a major motion picture wallet

 

有名な映画だぜ、金になるさ

 

 

No, I do not want a comment

 

いや、コメントはいらない

 

 

Don't approach me, I am violent

 

僕にアプローチするな、暴力的だ

 

 

Snapping pictures 'cause I'm stying

 

写真を弾いて、スタイリングしてるからな

 

 

Let me make it very fucking clear who I am

 

僕が誰かなのかハッキリさせてくれ

 

 

Do not start assuming, let me clear confusion

 

決めつけるのはやめろ、混乱をハッキリさせてくれ

 

 

I am not a human, they call me a giant

 

人間じゃないさ、みんな僕のことを偉人だって言う

 

 

I pick up the mic and I start a riot

 

マイクを持って暴動を始めるんだ

 

 

I spit a verse and I change the climate

 

韻を踏めば気候が変わって

 

 

Fuck a dealer, man, I need the pilot

 

ディーラーはクソで、パイロットが必要さ

 

 

Drop the weight off like he no a diet

 

体重を無くすんだ、あいつがダイエットしてるみたいに

 

 

Hanging off of the balcony of the Hyatt

 

ハイアットのバルコニーに垂れ下がって

 

 

I started with one, and I'm multiplying

 

僕は一から始めた、今じゃ何個もあるんだ

 

 

Now I got me 3 women like Frankie Lymon

 

フランキーライモンみたいに3人の女もいる

 

 

And I got me a double X made in diamonds

 

ダイアモンドで出来たダブルXもあるんだ

 

 

Bitch, the dynasty never dying

 

なあ、王朝は決して死なないのさ

 

 

Somenone ring the sirens, I just fuck the silence

 

誰かがサイレンを鳴らす、僕がサイレンを止める

 

 

I just sparked the loud up, who the fuck can stop us?

 

でかい声を出す、誰が僕達を止められるかって?

 

 

I resort to violence, no resorts and islands

 

暴力に頼って、アイランドとかリゾートとかじゃなくて

 

 

You know where to find us

 

わかるだろ?僕達を見つける場所が

 

 

 

 

 

 

 

I am the gunner (the gunner, the gunner)

 

僕がガンナーさ

 

 

I am the gunner (the gunner, the gunner)

 

僕がガンナーさ

 

 

I am the gunner (the gunner, the gunner)

 

僕がガンナーさ

 

 

I am the gunner (the gunner, the gunner)

 

僕こそがガンナーなんだ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

See You Tomorrow