カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The End~ Ken Carson

 

 

 

Thought you was my lover, but you just a slut

キミは僕の恋人だって思ってた、でも遊び人なんだね

 

Thought you was my lover, but it was just just

キミは僕の恋人だって思ってた、でも情欲だった

 

I thought you was my lover, I thought we was no other then

恋人だと思ってたけど、浮気もしないって思ってた

 

I thought we was forever, I thought we would never end

僕達は永遠だって思ってた、終わりがないって

 

I thought you was 4L, I thought you was my best friend, yeah

永遠だって思ってた、キミは親友だって思ってたんだ

 

I thought you'd never tell, but you switched up on me at the end, yeah

キミは裏切らないって思ってたんだ、でも僕に対しての態度を変えてきて

 

But shit, oh well, still countin' up all these Benjamins

でも、まだ僕は札束を数えてるよ

 

These niggas, they be fake as hell

これらは全てフェイクで

 

I swear that these niggas, they be pretend

それを演じてるだけなんだ

 

 

 

We don't do fake friends, no

偽の友達なんていらない

 

I'ma pop this Adderall

アデロールを飲むよ

 

Swipe that off my catalog

それを僕のカタログから消してくれ

 

I get fly, I'm rock, no roll

僕は飛ぶんだ、ロックはやるけどロールはしない

 

Hell nah, nigga, this not G-star 

違う、こんなのギャングスターじゃない

 

I get high, I go to Mars

ハイになって、火星に届くんだ

 

Xanax pill, yeah, I got bars

ザナックスの錠剤も、バーも持ってる

 

Foreign, foreign, yeah. my car

僕の車は外車なんだ

 

I'm going too fast, I'll see you tomorrow

僕は早く先に進むから明日また会おう

 

He broke as hell, he need to borrow

彼は貧乏で、お金を借りないといけないほど

 

I took his bitch and we went far

この女を連れて行けることまで行ったんだ

 

I rock this shit, got no guitar

ギターなしで、こいつをロックするんだ

 

I rock this shit like Green Day

グリーン・デイみたいにロックしてやる

 

Give a fuck about what he or she say

誰が何を言っても関係ない

 

But if I love you, I'm gon' let it spray

でもキミを愛してるなら、銃も取り出すし

 

If I love you, I do strange things for you

もしもキミを愛してるのなら、どんなことでもするさ

 

I'll rob a bank for you

銀行強盗もする

 

I'll lose everything for you

何もかもを失っていい

 

I'd damn near go insane for you

キミのために、イカれたこともできるんだ

 

And if the police came for you

もしもキミのとこに警察が来ても

 

I'd take the blame for you

僕が罪を被るさ

 

I woulda did anything for you

キミのために何でもするつもりだったけど

 

But you wouldn't do the same for me

でも、キミはそうしてくれそうもないな

 

 

 

Thought you was my lover, but you just a slut

キミは僕の恋人だって思ってた、でも遊び人なんだね

 

Thought you was my lover, but it was just just

キミは僕の恋人だって思ってた、でも情欲だった

 

I thought you was my lover, I thought we was no other then

恋人だと思ってたけど、浮気もしないって思ってた

 

I thought we was forever, I thought we would never end

僕達は永遠だって思ってた、終わりがないって

 

I thought you was 4L, I thought you was my best friend, yeah

永遠だって思ってた、キミは親友だって思ってたんだ

 

I thought you'd never tell, but you switched up on me at the end, yeah

キミは裏切らないって思ってたんだ、でも僕に対しての態度を変えてきて

 

But shit, oh well, still countin' up all these Benjamins

でも、まだ僕は札束を数えてるよ

 

These niggas, they be fake as hell

これらは全てフェイクで

 

I swear that these niggas, they be pretend

それを演じてるだけなんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow