カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Time After Time~ Cyndi Lauper

 

 

Lying in my bed I hear the clock tick 

ベッドに横になって時計の音を聞くの

 

And think of you

あなたのことを考えてる

 

Caught up in circles

堂々巡りの想いから抜け出せなくて

 

Confusion is nothing new

答えが出ないのは今に始まったことじゃないけど

 

Flashback, warm nights

蘇る過去、身も心も暖かかった夜

 

Almost left behind

ほとんど置き去りになってるの

 

Suitcase of memories

思い出の詰まったスーツケース

 

Time after

いつも

 

Sometimes you picture me

時々、あなたの脳裏に浮かぶ私

 

I'm walking too far ahead

遥か先を歩いてて

 

You're calling to me

あなたに話しかけられても

 

I can't hear what you've said

その言葉が私には聞こえないの

 

Then you say go slow

あなたは言うけど

 

I fall behind

ゆっくり歩いて後についていく私

 

The second hand unwinds

秒針が動き出すの

 

 

 

If you're lost you can look

もしも途方にくれてても、頭を上げれば

 

And you will find me

私はそこにいるの

 

Time after time

何度でも

 

If you fall I will catch you

もしも倒れそうになっても私が受け止めてあげる

 

I'll be waiting

待ってる

 

Time after time

何度でも

 

 

 

After my picture fades

私のイメージが薄れて

 

And darkness had turned to gray

闇すらもぼやけてても

 

Watching through windows

窓の外を眺めて

 

You're wondering if I'm OK

私の身を案じるあなた

 

Secrets stolen

盗まれた秘密

 

From deep inside

私の心の奥深くから

 

The drum beats out of time

ドラムが突拍子を刻み出して

 

 

 

If you're lost you can look

もしも途方にくれてても、頭を上げれば

 

And you will find me

私はそこにいるの

 

Time after time

何度でも

 

If you fall I will catch you

もしも倒れそうになっても私が受け止めてあげる

 

I'll be waiting

待ってる

 

Time after time

何度でも

 

 

 

You say so slow

ゆっくりって言うあなた

 

I fall behind

後に続く私

 

The second hand unwinds

秒針が動き出して

 

 

If you're lost you can look

もしも途方にくれてても、頭を上げれば

 

And you will find me

私はそこにいるの

 

Time after time

何度でも

 

If you fall I will catch you

もしも倒れそうになっても私が受け止めてあげる

 

I'll be waiting

待ってる

 

Time after time

何度でも

 

 

 

Time after time

何度でも

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow