カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hero~ Alice Merton

 

 

 

Sometimes I wish I was the here in your story

時々、あなたの作ってる物語にヒーローが私だったら良いのに

 

I'd save you from yourself

もしも、私がそうだったらあなたを助けてあげられるわ

 

And sometimes I wish I could take somethin'

そして時々、私が思うのは

 

A little bit stronger to drown you out

あなたのことを忘れるためにもっと強い薬が欲しいって

 

Were you ever happy

あなたは私達の付き合いで嬉しいって思った?

 

Or did I read you all wrong?

私があなたを誤解してた?

 

Were you still in mending

私があなたとの付き合いを求めてた時

 

While I left your lights on?

あなたはまだ心の準備が

 

Lights on, lights on, lights on

できてなかったの?

 

 

 

All this time

全ての時間

 

I've been wastin' my mind

ずっと、あなたを愛そうとしたけど

 

I've been wastin' my mind

無駄骨を折ってたのね

 

All this time

全ての時間

 

I've been wastin' my mind

ずっと、あなたを愛そうとしたけど

 

I've been wastin' my mind

無駄骨を折ってたのね

 

 

 

Sometimes I wish I was the here in your story

時々、あなたの作ってる物語にヒーローが私だったら良いのに

 

I'd save you from yourself

もしも、私がそうだったらあなたを助けてあげられるわ

 

 

 

You're keeping a straight face 

あなたが真面目な顔をするから

 

So what am I to do?

あなたのことが読めないし、私がどうしたら良いのかな?

 

And when you look in the mirror

あなたが鏡を見て

 

Am I still looking at you?

映ったのがホントのあなたなのかな?

 

Taking my all, you were drowning us dead

あなたは私の気力だけをもらってて

 

'Cause ever since the fall you've been hidin' what you meant

だって、私達が大喧嘩した時から

 

And I wish I saw all the doubt that you felt

あなたはずっと本性を表してない

 

'Cause now you're out, now you're out

だって私達はもう、この関係を諦めたの?

 

 

 

All this time

全ての時間

 

I've been wastin' my mind

ずっと、あなたを愛そうとしたけど

 

I've been wastin' my mind

無駄骨を折ってたのね

 

All this time

全ての時間

 

I've been wastin' my mind

ずっと、あなたを愛そうとしたけど

 

I've been wastin' my mind

無駄骨を折ってたのね

 

All this time

全ての時間

 

I've been wastin' my mind

ずっと、あなたを愛そうとしたけど

 

I've been wastin' my mind

無駄骨を折ってたのね

 

All this time

全ての時間

 

I've been wastin' my mind

ずっと、あなたを愛そうとしたけど

 

I've been wastin' my mind

無駄骨を折ってたのね

 

All this time

全ての時間

 

I've been wastin' my mind

ずっと、あなたを愛そうとしたけど

 

I've been wastin' my mind

無駄骨を折ってたのね

 

Sometimes I wish I was the here in your story

時々、あなたの作ってる物語にヒーローが私だったら良いのに

 

I'd save you from yourself

もしも、私がそうだったらあなたを助けてあげられるわ

 

And sometimes I wish I could take somethin'

そして時々、私が思うのは

 

A little bit stronger to drown you out

あなたのことを忘れるためにもっと強い薬が欲しいって

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow