カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Bad Ones~ Tate McRae

 

 

 


 

You say that you've been missing me

あなたは言うの、私が恋しいってね

 

Every single time we're not together

いつも一緒にいない時には

 

And I know that I've been gone from everything

私は全てから逃れようとしてたわ

 

But I needed that

でも、それが私には必要で

 

Say you wish that you were kissing me

私にキスしたいってあなたは言うけど

 

It comes out of nowhere, whenever 

場所も時間も関係なくて

 

But I'm kinda sick and tried, you're so selfish

でも私はもう疲れたの、あなたはわがまま

 

Say that I'm not coming back to you

もうキミの元には戻らないって言ったりしてね

 

 

 

But wait, don't leave

ねえ待って、行かないで

 

Hate that it's so easy for you

あなたに関係できないなんて嫌なの

 

Wait, I can't see

待って、私にはわからない

 

Try to walk away

立ち去ろうとするけど

 

I keep fallin' for the bad ones

恋に落ちる相手はダメな人ばっかり

 

The always make me sad ones

いつもこうだから悲しくなるわ

 

Tryin' hard to hold my ground

自分を曲げないように努力してるのに

 

But it always ties me down

でも、いつも縛りつけられてる

 

Yeah, the bad ones

ダメな人に

 

Way too good at fallin' for the bad ones

ダメな人が好きになるのが得意みたいなの

 

 

 

You're really good at tricking me

あなたは私を騙すことが得意よね

 

Makin' me believe I'm not enough

私が何か足りない人間だって思い込ませようとして

 

And I'm always so confident

私はいつも自信はあるけど

 

'Til you come and trip me up

でもあなたが来て、罠を仕掛けるのよ

 

Why you so caught up with fixing me?

なんで私は正すことに情熱を傾けてるのかな?

 

You know that's something that I really hate

それが私の嫌いなことだってわかってるでしょ?

 

You're the only thing about me that should change

もしも私に変わる必要があるのなら

 

You're my one mistake, hmm

あなただけが私の間違いよ

 

 

 

But wait, don't leave

ねえ待って、行かないで

 

Hate that it's so easy for you

あなたに関係できないなんて嫌なの

 

Wait, I can't see

待って、私にはわからない

 

Try to walk away

立ち去ろうとするけど

 

I keep fallin' for the bad ones

恋に落ちる相手はダメな人ばっかり

 

The always make me sad ones

いつもこうだから悲しくなるわ

 

Tryin' hard to hold my ground

自分を曲げないように努力してるのに

 

But it always ties me down

でも、いつも縛りつけられてる

 

Yeah, the bad ones

ダメな人に

 

Way too good at fallin' for the bad ones

ダメな人が好きになるのが得意みたいなの

 

Way too good at fallin' for the bad ones

ダメな人が好きになるのが得意みたいなの

 

 

 

But wait, don't leave

ねえ待って、行かないで

 

Hate that it's so easy for you

あなたに関係できないなんて嫌なの

 

Wait, I can't see

待って、私にはわからない

 

Try to walk away

立ち去ろうとするけど

 

Tryin' hard to hold my ground

自分を曲げないように努力してるのに

 

But it always ties me down

でも、いつも縛りつけられてる

 

Yeah, the bad ones

ダメな人に

 

Way too good at fallin' for the bad ones

ダメな人が好きになるのが得意みたいなの

 

Way too good at fallin' for the bad ones

ダメな人が好きになるのが得意みたいなの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow