カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Don't~ Johnny Orlando

 

 

 

 

You dropped those letters on me hard

キミは突然、手紙を投げつけてきて

 

I'm not ready for this part

僕は準備も出来てないのに

 

We're having fun, ain't that enough?

楽しんでたと思ってた、何が足りなかったのかな?

 

And labels only mess it up

このレッテルのせいで、余計に混乱するよ

 

'Cause now we're lying here, it's late at night

だって今、僕達はここで横になるんだ、夜も更けてきて

 

You say you love me, girl, I don't know why

「愛してる」ってキミは言うけど、なんだろう

 

It might be too late to apologize

もう、謝るのには遅すぎるのかもしれない

 

Baby, I can't just say it though

ベイビー、僕には言えないよ

 

 

 

How can I tell you that I love you when I don't?

愛してないのに、どうやって愛してるって言えばいいのかな?

 

How can I tell you that I love you when I don't?

どうやって愛してるって言えばいいのかな?

 

How can I tell you that I love you

どうやって、言えば

 

 

 

Teardrops on your steering wheel

涙がキミが握るハンドルにこぼれ落ちて

 

Broken hearts are hard to heal

一度壊れた心はなかなか治らないんだ

 

Wish I could tell you what you want to hear

キミが聞きたいことを言えればいいのに

 

But I can't control the way I feel

でも、自分自身の感じ方はコントロール出来ないんだ

 

'Cause now we're lying here, it's late at night

だって今、僕達はここで横になるんだ、夜も更けてきて

 

You say you love me, girl, I don't know why

「愛してる」ってキミは言うけど、なんだろう

 

It might be too late to apologize

もう、謝るのには遅すぎるのかもしれない

 

Baby, I can't just say it though

ベイビー、僕には言えないよ

 

 

 

How can I tell you that I love you when I don't?

愛してないのに、どうやって愛してるって言えばいいのかな?

 

How can I tell you that I love you when I don't?

どうやって愛してるって言えばいいのかな?

 

How can I tell you that I love you

どうやって、言え

 

 

 

How can I tell you, tell you?

どうやって?

 

How can I tell you

キミに言えばいいのか

 

How can I tell you, tell you?

どうやって?

 

How can I tell you

キミに言えばいいのか

 

How can I tell you, tell you?

どうやって?

 

How can I tell you

キミに言えばいいのか

 

How can I tell you, tell you?

どうやって?

 

How can I tell you

キミに言えばいいのか

 

'Cause now we're lying here, it's late at night

だって今、僕達はここで横になるんだ、夜も更けてきて

 

You say you love me, girl, I don't know why

「愛してる」ってキミは言うけど、なんだろう

 

It might be too late to apologize

もう、謝るのには遅すぎるのかもしれない

 

Baby, I can't just say it though

ベイビー、僕には言えないよ

 

 

 

How can I tell you that I love you when I don't?

愛してないのに、どうやって愛してるって言えばいいのかな?

 

How can I tell you that I love you when I don't?

どうやって愛してるって言えばいいのかな?

 

How can I tell you that I love you

どうやって、言え

 

 

 

How can I tell you, tell you?

どうやって?

 

How can I tell you

キミに言えばいいのか

 

How can I tell you, tell you?

どうやって?

 

How can I tell you

キミに言えばいいのか

 

How can I tell you, tell you?

どうやって?

 

How can I tell you

キミに言えばいいのか

 

How can I tell you, tell you?

どうやって?

 

How can I tell you

キミに言えばいいのか

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow